Spelletje werkt wel op Win.98 maar niet op XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

helga

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2004
Berichten
33
Hallo,

Een kennis van mij doet aan bridgen en heeft een programma gekregen en ik heb die gekopieerd. Nu doet dat programma het wel op een computer met Windows 98, maar op de pc met Windows XP niet. Heb nu allemaal gekeken of ik het compatitabel kan maken, maar kan het niet vinden. Weet iemand misschien een oplossing, zo dat het toch gebruikt kan worden. Ben benieuwd en bij voorbaat heel veel dank voor te nemen moeite.

Liefs,
Helga.
 
Je gaat via verkenner naar de exe file van het spel (het bestand waarmee je je spel dus opstart).

Rechtsklik erop, kies dan voor eigenschappen
Klik dan op compatibiliteit.
Dan kun je kiezen in welke compatibiliteitsmodus je het spel of programma wil starten; :thumb:

Maar geen garantie dat dit zal werken!
 
Hallo Clioke,

Heel erg bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het meteen proberen en als het niet lukt dan heb ik gewoon pech gehad maar nu weet ik in ieder geval waar ik daarvoor moet zijn. Het is iets wat ik echt helemaal niet wist, WÈÈR wat geleerd dus vandaag. Je bent een schat.

Liefs Helga. :thumb: :D :thumb:
 
Hallo Lange Pier,

Ook jij bedankt voor deze supersnelle oplossing. Val ik even in de prijzen vandaag, in een mum van tijd 2 antwoorden op slechts één vraag. Jullie zijn SUPER !!!!.

Bedankt en liefs,

Helga. :D :thumb: :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan