Spelletje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjico30

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
342
Na het volledige spel Legoland van mijn zoontje te hebben geinstalleerd krijg ik een fout melding en stopt het programma.Ik heb een andere cd van zijn vriendje geprobeerd mijn daar gebeurt hetzelfde mee.
De fout melding is niet helemaal duidelijk, het enige wat hij zegt is dat er een onverwachte fout is opgetreden.
Wat kan dit zijn
misschien directX?
 
Na het volledige spel Legoland van mijn zoontje te hebben geinstalleerd krijg ik een fout melding en stopt het programma.Ik heb een andere cd van zijn vriendje geprobeerd mijn daar gebeurt hetzelfde mee.
De fout melding is niet helemaal duidelijk, het enige wat hij zegt is dat er een onverwachte fout is opgetreden.
Wat kan dit zijn
misschien directX?
als je een oplossing voor dat probleem wil .
dan moet je wel de fout melding vermelden
 
Legaal spel?

Je geeft zelf al aan dat het wellicht met Directx te maken kan hebben, dus van mijn kant:
Heb je Dx en je videokaartdrivers up-to-date?
 
Het spel wil zelf al DirectX 7.0 installeren maar geeft aan dat ik een nieuwere versie heb.
Als video kaart heb ik een Nvidia Geforce FX5200. ik heb de nieuwste drivers gedownload van de Nvidia site maar onder het installeren geeft hij aan dat hij geen compatible drivers kan vinden.
 
Ultraplex,
De foutmelding die hij geeft is gigantisch groot,ik kan hem ook niet copieren omdat in het venster van de melding de muis niet werkt en bij contol/A gebeurt er ook niets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan