spelletjes doen het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Beste deskundigen,

Ik krijg een bericht dat ik ik mijn 3d acceleratie moet inschakelen bij dxdiag.
Ik kan nl alle spellen (dus ook de door mij legaal gekochte) niet meer spelen

Ik heb al de nieuwste drivers gedownload voor mijn nvidea Geforce 6610 xl en heb alle updates van de Microsoft site gedownload.

Op het scherm dxdiag kan ik niet de vakjes aanklikken.(Niet beschikbaar) Is mijn computer Medion xp home 3,4 Ghz te oud geworden (zal toch niet?) Heeft iemand een oplossing.

Alvast dank

Ger

je moet ff kijken in je nvidea scherm of in configuratiescherm

hartelijk bedankt voor je reactie.... maar...

Dank voor de reactie

Ik heb in mijn configuratiescherm 2 dingen Nvidea controle panel en nvidea desktop manager (de desktopmanager is trouwens op de taakbalk niet zichtbaar vanwege de vele andere ikoontjes)
Als ik het controle panel open krijg ik alleen de zoekfunctie te zien (inhoud index etc.)
Ook kan ik opzoeken hoe ik precies de hardwareinstelling moet wijzigen. Ik moet dan naar beeld, geavenceerd etc. Afijn hij wijst mij de weg.
Allleen de mogelijkheid tot wijzigen is op dit controlepanel niet aanwezig.
Met andere woorden waar moet ik dit doen?
Heb je enig idee? Of heb ik iets gemist?
Dus nogmaals ik kan alleen de help functie benutten volgens mij. Maar weet effe de plek niet te vinden waar ik het precies moet doen.

P.s. bij apparaatbeheer geeft hij een werkt normaal status dus geen gele vraagtekens oid

Dank alvast

Ger

Klik rechts op je bureaublad en klik eigenschappen, ga naar instellingen en kies geavanceerd. Daar kies je het tabblad probleem oplossen. Je vind daar een schuifbalk inverband met de hardeware versnelling van je videokaart.

probeer eens om direct x 9 te instaleren die kan je ophaalen bij microsoft.

klik dat dan hier onderin ff aan alsjeblieft probleem opgelost:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan