Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door puppie
Dan zullen de gedownloade spelletjes wel niet in orde zijn.
Geplaatst door Muurhond
Niet elk spel dat je download is per definitie meteen illegaal hoor. Er bestaan demo's van spellen evenals de gratis freeware-games.
Geplaatst door Muurhond
Niet elk spel dat je download is per definitie meteen illegaal hoor. Er bestaan demo's van spellen evenals de gratis freeware-games.
Geplaatst door puppie
Ik heb het woord illegaal niet gebruikt. Ik zeg alleen maar dat de spelletjes dan misschien niet in orde zijn.
Dit kan meerdere oorzaken hebben.
slechte verbinding tijdens binnen halene, de aanbieder heeft het misschien wel verkeerd klaar gezet en ga zo maar door.
Het zijn inderdaad demo's van Medal of Honor en Call of Duty. Het probleem zit hem in het beeld. Het geluid is wel aanwezig maar het beeld bestaat uit allemaal lijnen en driehoeken die heel snel over het scherm bewegen. Heb de nieuwste drivers voor mijn asus v7100 mx-400 gedownload en de nieuwste DirectX. Wat is het probleem?
Geplaatst door hurm
Hoe kan ik eigenlijk controleren of mijn videokaart nog goed funktioneerd en of ik de juiste drivers (juist) heb geinstalleerd?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.