spelletjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter hurm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hurm

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
ik heb een aantal spelletjes gedownload,maar ik kan ze niet spelen krijg geen beeld.alleen streepjes,mijn videokaart is goed en de drivers ook directx heb ik er op.weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
.

Dan zullen de gedownloade spelletjes wel niet in orde zijn.

Geplaatst door puppie
Dan zullen de gedownloade spelletjes wel niet in orde zijn.

Niet elk spel dat je download is per definitie meteen illegaal hoor. Er bestaan demo's van spellen evenals de gratis freeware-games.

Geplaatst door Muurhond

Niet elk spel dat je download is per definitie meteen illegaal hoor. Er bestaan demo's van spellen evenals de gratis freeware-games.

hij zegt toch ook niet dat hij het over illegale spellen heeft maar ook demo's en freeware games kunne niet werken...

Geplaatst door Muurhond

Ik heb het woord illegaal niet gebruikt. Ik zeg alleen maar dat de spelletjes dan misschien niet in orde zijn.
Dit kan meerdere oorzaken hebben.
slechte verbinding tijdens binnen halene, de aanbieder heeft het misschien wel verkeerd klaar gezet en ga zo maar door.

Als je het van een goede site hebt gehaald zou ik eens HIER kijken. Daar kun je een dosbox downloaden om dos spelletjes in te spelen.

Al je XP hebt zou je het spelletje in een andere omgeving kunnen laten draaien. (rechtsklik op b.v. rummicup.exe en verander het in 95.

Als je het van een onbekende site, of zo maar een adres in je zoekmachine, hebt gehaald dan zou ik zelf snel alles er af halen en alle veiligheidsprogramma's er overheen gooien die ik heb :D

Geplaatst door puppie

Ik heb het woord illegaal niet gebruikt. Ik zeg alleen maar dat de spelletjes dan misschien niet in orde zijn.
Dit kan meerdere oorzaken hebben.
slechte verbinding tijdens binnen halene, de aanbieder heeft het misschien wel verkeerd klaar gezet en ga zo maar door.

Ik las je bericht als een sarcastisch bedoelde reply. Zo van ''Dan zullen de gedownloade spelletjes wel niet in orde zijn en dus moet je ze maar kopen''.

''Dan zullen de gedownloade spelletjes wel niet in orde zijn.'' is ook zo algemeen uitgedrukt. ;)

Maar goed, ontopic maar weer.

Het is weer een nieuw jaar!

Allemaal de beste wensen.

Het zijn inderdaad demo's van Medal of Honor en Call of Duty. Het probleem zit hem in het beeld. Het geluid is wel aanwezig maar het beeld bestaat uit allemaal lijnen en driehoeken die heel snel over het scherm bewegen. Heb de nieuwste drivers voor mijn asus v7100 mx-400 gedownload en de nieuwste DirectX. Wat is het probleem?

Ik had een soortgelijk probleem gehad. Een nieuwe videokaart was bij mij de enige oplossing. Maar hopelijk is het bij jou niet zo dramatisch.
Wanneer verschijnen die strepen? Na enige tijd spelen of al meteen? Reageert de pc nog ergens op? Staan de instellingen niet te hoog zodat de videokaart het niet trekt. Probeer de boel eens omlaag te schroeven.

De strepen beginnen meteen, heb geen beeld, alleen de spelletjes van de kinderen doen het nog redelijk, maar zijn ook lang niet goed. De spellen werken niet meer na een format, daarvoor was het altijd perfect. Als mijn videokaart stuk was geweest had ik de spelletjes van de kinderen ook toch niet kunnen spelen of is dat dan nog wel mogenlijk.

Wat voor videokaart heb je? (merk/type)

ik denk dat je de nieuwste driver hiervoor moet downloaden en installeren.

Het is de Nvidia mx/400, maar heb vorige week al de nieuwste drivers opgehaald, dus neem aan dat dat goed moet zijn. Heb wel bij Sisandra gekeken en die zegt dat mn bios is verouderd, kan het hier wat mee te maken hebben?

Hoe kan ik eigenlijk controleren of mijn videokaart nog goed funktioneerd en of ik de juiste drivers (juist) heb geinstalleerd?

Is het een goed idee om de videokaart in apparaatbeheer te verwijderen en dan opnieuw te installeren met deze drivers?

Nou, het wil niet lukken. Heb weer de nieuwe drivers geinstalleerd. Nu is er een fout opgetreden in C/windows/system32/NvCpl dll en deze vermelding ontbreekt. Nv startup. Als ik de nieuwe drivers geinstalleerd heb en weer opnieuw opstart staat de pc volledig vast. Als ik CoD op wil starten staat er: ...registered window class
...created window@0,0 (640x480)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 24, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
Hunk_Clear: reset the hunk ok
Could not load OpenGL. Make sure that you have the latest drivers for your video card from the manufacturer's web site.er:

Wat moet ik doen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan