spelling word 2000 - word 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
568
Op mijn computer is word 2000 en word 2002 geïnstalleerd en dat moet ook zo blijven. Maar in Word 2000 kan geen spelling meer gecontroleerd worden. Ook kan via Extra - Opties - Spelling en grammatica geen wijzigingen meer aangebracht worden. De computer loopt vast en geeft de boodschap (uit word 2002) dat er een fout rapport verzonden moet worden. Dat heb ik gedaan en heb ook een oplossing gekregen die bestemd is voor Word 2002. Deze oplossing op Word 2000 toegepast, maar geen resultaat. Je moest namelijk het programma repareren via Configuratiescherm - software enz.
Wel heb ik ook een oorzaak doorgekregen en dat was:
"Dit probleem treedt op als u Microsoft Office XP installeert met de taalprogramma's van Microsoft Office XP voor het Nederlands en vervolgens Microsoft Works of Microsoft Project installeert met de taalprogramma's voor het Nederlands."
Hoe kan ik nu zorgen dat zowel in Word 2000 en Word 2002 de spellingcontrole kan werken. Nu werkt hij alleen in Word 2002.

Juul
 
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem met de combinatie Office97 / ~2000 en heb die vraag al eens gesteld: is het mogelijk om - onder dezelfde configuratie - zowel de ene als de andere versie te installeren zonder dat ze elkaar bijten.
Geen antwoord op gekregen.
Wellicht is de site van Microsoft iets?

Teun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan