Spellingcontrole blijft in Engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik kan wijzigen wat ik wil maar de spellingcontrole blijft in word 2007 in het Engels dus ook in mijn email programma.
Is er iemand die me kan vertellen wat er mis is en hoe ik het wle moet wijzigen?
Op de werkbalk kan ik het wijzigen in het Nederlands maar na opnieuw openenen staat het weer in het Engels.

Het is dus een onderdeel van office 2007. Deze wellicht die je uit de brand helpt. Klik

Zo simpel was het niet, het heeft ook met de toetsenbord instelling te maken maar ik heb het toch voor mekaar gekregen.

Dat is fijn voor jou, maar kun je voor de aandachtige lezers nog uitleggen hoe je dat gedaan hebt? Een forum is bedoeld om oplossingen uit te wisselen :)

Dat klopt en dat doe ik ook altijd maar ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb.

Type maar eens een zin. Je moet dan wel eergeens een fooutje typen. Selecteer dan de tekst hierboven. Dan ga je naar spellingcontrole. Klik dan op Opties.
Dan klik op optie en dan verschijnt er deze truc.

Heb je dit gedaan he. ??

nederlands.jpg

Ik heb van alles gedaan maar uiteindelijk is het via het toetsenbordje onderin op de werkbalk gelukt. Ook sommige tekens waren verkeerd - was bijv /
De instelling was fout maar hoe ik het heb veranderd weet ik niet meer.

Oh oke bedankt maar jammer dat je het niet meer weet van hoe en wat. In ieder geval opgelost. :thumb: Groet Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan