Spellingcontrole/onderstreping aan te passen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Ik werk met word 2003, met de spelling-en grammaticacontrole ingeschakeld.
Hierbij worden woorden die verkeerd gespeld zijn, onderstreept met een rood kronkelstreepje.
Is het mogelijk om de onderstreping aan te passen ? ; zelf vind ik het dunne rode streepje vaak niet
erg opvallen als ik heel veel tekst heb. Graag zou ik het streepje wat dikker maken.

Hallo Han2. Listig vraagje, probeer hier eens er zitten een paar leuke bij. Achtergrond kleur veranderen, rustiger voor je ogen enz enz. en nog veel meer.

Klikje 1.

Klikje 2.

Ik heb een klein opzetje voor je gemaakt maar dit is alternatief en werkt wel. Succes ermee.

grammatica.JPG

Enige wat ik heb kunnen vinden is het aanpassen van de kleur van de spelling/grammaticachecker voor Word 2003, zoals jij gebruikt.
instructies

Tijs.

Bedankt voor jullie reacties ! Tijs, als eerste heb ik jouw tip opgevolgd omdat het me juist om de kleur van de onderstreping ging. Heb de stappen doorlopen en het is gelukt om de support.dot te installeren. Heb allerlei kleurtjes geprobeerd, maar uiteindelijk blijkt dan toch de rode kleur het meest duidelijk te zijn. Dus komt de tip van "manamana" ook goed van pas ; het tijdelijk vergroten van de letters zodat de onderstreping wat meer opvalt. De andere aangedragen tips zal ik zeker in gedachten houden ! Weer veel geleerd, dus nogmaals dank !

Mooi han2. En we deden het weer graag. Succes ermee en bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan