Spellingcontrole word geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi, ik hoop dat jullie allenmaal deze listing nog lezen, want ja, ik heb hetzelfde probleem, PRECIES dezelfde melding.
Deze melding vind ik op twee van mijn computers. Hij begon op de computer bij mijn ouders thuis, (windows XP: office2000 Premium), daar herinner ik me niet precies wat de exacte melding was, ik denk hetzelfde. Toen heb ik daar een nieuwe user aangemaakt, omdat ik de "Remote Desktop connection' uit wou proberen, en hee... daar doet WORD het uitstekend.
Toen heb ik even mijn harddrives gedeelt met die computer, en sindsdien heb ik het ook op mijn computer. Ik dacht dat het een virus zou kunnen zijn geweest, maar nu ik dit lees weet ik het niet meer.
nog verder, ik denk niet dat het aan de spelcheck ligt. het gebeurt namelijk ook met Wordpad.exe, en Photoed.exe (de photo editor van Office), met hetzelfde bericht.
Als ik lees wat er bij de vorige user gebeurt is, een crash, dat kan ik me nog even niet veroorloven, mijn windows CD ligt bij mijn ouders, en daar kom ik pas over 2 weken.

weet iemand zich raad hiermee??????

ik ben benieuwd naar reactie.
oh ja, ik heb hier op mijn laptop: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan