Spellingscontrole in Word.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Beste Forum genoten,
Ik wil graag iets weten.
Een wat oudere dame had een vraagje aan mij of ik onderstaande voor haar in kon stellen.
Zij wil graag bij de spellings controle in word de taal Engels ( anders dan verenigde staten ) en
Indonesisch toevoegen.
Ik heb al bij het configuratie scherm en dan landinstellingen gekeken maar krijg de talen via dit niet zichtbaar in word.
Wie wil en kan mij precies vertellen hoe ik de talen in autocorrectie krijg toegevoegd en hoe hiermee aan het werk te gaan.
Bij voorbaat mijn dank,
Mvg,
Barney

Hoi,

Kan je even vermelden om welke versie van word het gaat?

Ik heb in word 2007 de optie om autocorrectie op "Indonesisch/Engels" op standaard te zetten
In word 2007 ga je naar de tab controleren druk op taal instellen en selecteer de juiste taal en druk op standaard.

Gebruik Word zelf bijna nooit dus weet niet zeker of dit de juiste manier is.
Maar je kan het natuurlijk gewoon even proberen, of even wachten tot iemand anders antwoord geeft.

Als je de gewenste talen niet hebt, zal het niet lukken; je hebt in ieder geval de juiste taalmodule nodig.

Hoi,

Kan je even vermelden om welke versie van word het gaat?

Ik heb in word 2007 de optie om autocorrectie op "Indonesisch/Engels" op standaard te zetten
In word 2007 ga je naar de tab controleren druk op taal instellen en selecteer de juiste taal en druk op standaard.

Gebruik Word zelf bijna nooit dus weet niet zeker of dit de juiste manier is.
Maar je kan het natuurlijk gewoon even proberen, of even wachten tot iemand anders antwoord geeft.

Bedankt voor je reactie, het gaat over word 2007.
Ik weet waar ik de talen voor de spellingscontrole moet instellen maar als ik dan indonesisch aanvink en de standaard maak dan schiet hij steeds weer naar Nederlands standaard!
Groeten,
Barney

In het start menu, ga dan naar programma,s en zoek naar microsoft office.
Ga dan naar microsoft hulpprogramma,s en druk op microsoft office 2007 taalinstellingen.

Misschien kan je daar wat mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan