spellingscontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

sepapke

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Hey,

ik heb dus de schitterend beta-versie gedownload van office 2007 en natuurlijk is de spellingscontrole in het engels, nu heb ik de nederlandse dictionary gedownload, waardoor ik een nederlandse spellingchecker heb, mijn probleem is nu dat nederlands niet in de lijst staat met mogelijke talen (ook dutch niet), enkel engels, frans en spaans. Nu heb ik hem proberen wijs te maken dat het frans is, maar iedere keer als ik word opstart springt hij weer op nederlands.

Ik neem aan dat je bedoelt dat hij elke keer weer op Engels sprinkt?
Onderin, in het balkje, kan je dubbel klikken en dan verandert de taal.

Maar in een beta versie kunnen fouten zitten, dus mischiend dat het daar iets mee te maken heeft.

nee, ik bedoel dat hij op nederlands springt en als ik dan de spelling wil controleren zegt hij natuurlijk dat er geen nederlandse spellingscontrole is (aangezien ik de nederlandse, frans heet [er zit geen nederlands in de lijst])

had ik idd al gelezen, maar dit heeft daar niets mee te maken hé ;)

Dat heeft er juist wél mee te maken, in dat artikel staat dat de Nederlandse versie er niet inzit, dan kun jij wel een Nederlandse Dictionary downloaden maar dat ondersteunt ie tog niet:confused:

correctie, ik dacht dat erin stond dat de CONTEXTUELE nederlandse dictionary er nog niet in zou zitten !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan