spelpunt online darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
ik wil op www.spelpunt.nl online gaan darten. ik klik dan op webdarts, log in en kan mooi uit tientallen rooms kiezen. tot zover nog goed.
dan klik ik op een room, en krijg ik:
Code:
Kan geen verbinding maken met de server

Je computer kan de server niet bereiken. Probeer het over een aantal minuten nogmaals.

Mogelijke oorzaken:

Je internetverbinding heeft tijdelijk een trage verbinding met een van onze servers.

De server van Spelpunt is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later nog eens of
probeer een andere room.
wat moet ik nou doen...? dit had ik eergisteren ook al...

Ik heb hem net getest voor je, en bij mij doet darten het wel. Heb je het al geprobeerd met een andere inlognaam? Anders zou ik het ook niet weten.
Groetjes, Tanja

Geplaatst door Tanja1968
Ik heb hem net getest voor je, en bij mij doet darten het wel. Heb je het al geprobeerd met een andere inlognaam? Anders zou ik het ook niet weten.
Groetjes, Tanja
zou dat wat uitmaken...? registratie is zonder problemen verlopen...

probeer het eens met de mijne? Ik gebruik hem toch nooit meer. Ik stuur hem naar je pb
Groetjes, Tanja

Geplaatst door Tanja1968
probeer het eens met de mijne? Ik gebruik hem toch nooit meer. Ik stuur hem naar je pb
Groetjes, Tanja
bedankt :thumb:, maar het heeft nix geholpen :(
ook als gast inloggen werkt niet...

Helaas, dan weet ik het ook niet. Misschien cookies of firewall of JAVA? Ik hoop dat je er nog uitkomt.
Succes, Tanja

heb wel een proxy draaien, heb ik ook veel problemen mee...:
kazaa wil niet
ftps' willen niet
mijn server (local server) wil niet
helpmij-search e.a. willen niet
cuteftp pro wil ook niet (zelfde als ftp...)
maar niemand geeft daar antwoord op...:\

Zo komen we ergens. Het lijkt er dus op dat die niet goed ingesteld staat. Kun je hem uitschakelen en het dan proberen?

PS ik weet helemaal niets van proxy's dus als ik het mis heb, lach dan heeeeel zachtjes:D

Groetjes, Tanja

Geplaatst door Tanja1968
Zo komen we ergens. Het lijkt er dus op dat die niet goed ingesteld staat. Kun je hem uitschakelen en het dan proberen?

PS ik weet helemaal niets van proxy's dus als ik het mis heb, lach dan heeeeel zachtjes:D

Groetjes, Tanja
ten eerste: ik lach niet gauw iemand uit (lach wel mét iemand :D)
maar als ik die proxy uitschakel, heb ik geen internet (tis dus om ervoor te zorgen datik dus internet heb...proxy+)
ik zal het zodadelijk ff op de host proberen, zodra mn moeder der achter weg is :D

Dit heb ik nog op spelpunt gevonden:

Spelpunt helpdesk > Ik kan niet spelen op Spelpunt > Ik gebruik een firewall, wat moet ik instellen

Ik gebruik een firewall, wat moet ik instellen

Niets, tenzij je een proxy server gebruikt, je moet dan het proxy adres van je provider invullen bij je internet opties in je browser (zie Internet explorer, extra, internet opties, lan instellingen).

Wij geven geen support op Firewall software of andere pakketten.
Groetjes, Tanja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan