splatz.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja...

Heel erg standaard, 13 in een dozijn [12], zo van een template gepakte, php site...
Niets spannends...
 
Www.splatz.nl

Het zou wel leuk zijn als jullie ook even lieten weten wat jullie ervan vonden?:)
Oh ja dit is GEEN TEMPLATE of iets ervan. Ik ben met een leeg photoshop document begonnen en deze helemaal uitgewerkt.
Hoe oud zijn jullie zeg om alleen maar te zeggen dat jullie het hebben bekeken, het is toch niet voor niets gepost in de Site check rubriek.
 
Sorry dat ik het zeg, maar vind het een beetje kinderachtige reacties. Het is duidelijk te zien dat dit topic in de sectie "site check" staat.

Ikzelf vind de site wel mooi gemaakt, maar bij de content is linksonderin nog iets van het rode logo te zien. Wanneer hier ook tekst staat is dat moeilijk van elkaar te onderscheiden.

't Is wel enigszins een drukke site, maar ook weer niet té druk. Kleuren zijn wel mooi gekozen :)

Al met al vind ik het een nette site :) (alleen hoe kom je bij "Splatz"?).


PS: zit er een zelfgemaakt "CMS" achter, of een kant-en-klaar open source iets?
 
Bedankt voor je reactie,
Er zit een soor cms achter wat je kunt zien op www.splatz.nl/admin Dit is een cms bij wie je aangeeft wat veranderd mag worden en dat kan je dan online veranderen. Je kan het hier kopen voor 20 eurie. Ik heb het zelf helemaal aangepast en meer opties gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan