Splinter Cell 2 PT traag.. ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
HAllo ik heb een probleempje.. ik heb net splinter cell 2 Pandora Tomorrow maar Fisher (speler) loopt traag. Hoe kan dit? Niet dat het hapert maar ik heb de neiging om hem sneller te laten lopen of te laten rennen maar bij opties staat ook nergens iets van 'run.'
IK neem aan dat hij sneller moet lopen. Nu doe ik over een paar meter misschien een minuut bewijze van.
Ligt het aan me videokaart/pc of hoe??
Thnx!

Ik denk dat het aan je pc ligt maar dan moet je wel even vertellen wat voor een systeem je hebt.;)

Geplaatst door megabit
Ik denk dat het aan je pc ligt maar dan moet je wel even vertellen wat voor een systeem je hebt.;)

AMD 1800+ XP (1,44 Ghz) 64 MB videokaart (geoforce 3 TI200

Je bedoelt dat het spel op zich niet hapert, maar dat Sam Fisher gewoon loopt als een schildpad? :D

Gebruik het wieltje op je muis om hem sneller / trager te laten lopen...:thumb:

Geplaatst door Lonnilt
Je bedoelt dat het spel op zich niet hapert, maar dat Sam Fisher gewoon loopt als een schildpad? :D

Gebruik het wieltje op je muis om hem sneller / trager te laten lopen...:thumb:

hehe ja dat bedoel ik !!
Wieltje gebruiken... hoe? Heel de tijd dat wieltje bewegen terwijl ik loop :( Of is dat eenmalig?

En trouwens: Als ik het wieltje naar beneden scroll krijg ik een hele vreemde foutmelding en valt het spel uit.

Als je naar boven scrollt gaat z'n snelheid omhoog en dit blijft gehandhaaft tot je weer omhoog of omlaag scrollt...je hoeft dus niet de hele tijd aan dat wieltje te draaien. Je moet de werking gewoon zien als een 'versnellingspook'...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan