splinter cell: chaos theory foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik heb zojuist de demo van splinter cell gaan halen in gamemania, installatie werkt perfect maar als ik op het starticoon druk dan krijg ik de melding: "the selected platform's data folder(data)does not exist, exiting.", wat kan ik eraan doen om het spel wel op te starten:(
mijn systeem: 1.5 ghz, geforce fx 5200 128 megabyte, 512 megabyte ram en windows 98

Ik zou er eerst eens een ander OS (besturingssysteem) opzetten.. een 1.5ghz met zoveel geheugen en dan nog steeds 98? :confused:

tja, kweet, maar men pa wil het niet:(, windows 98 kan tog 512 aan??? en het spel ondersteunt tog ook windows 98, dachtek

dan moet je bij de systeem eisen van het spel kijken, of het op windows 98 kan...

-maar heb je ook al geprobeerd om via start => programmas het spel op te starten?....

-en je kan natuurlijk ook deze er heelemaal afgooien (dus ook via configratie sgerm) en dan opnieuw de demo downloaden....eventueel op een andere site

kun je misschien iets specifieker zeggen waar je hem hebt gedownloadt, want misschien ligt het aan de demo, want ik had nog niet gehoord van een chaos theory demo:rolleyes:

hij is niet gedownload, hij staat op een cd-rom die ik van gamemania heb gekregen met zo'n bon uit het boekje(ik ben van belgie, miskien hebben jullie in nederland dit niet)

Geplaatst door skelle
tja, kweet, maar men pa wil het niet:(, windows 98 kan tog 512 aan??? en het spel ondersteunt tog ook windows 98, dachtek
Win98 draait wel met 512 ja, maar ik zou voor een ander OS gaan..

Just my opinion :)

skelle heb j nouw al geprobeer om t via start te doen??...tis wel een beetje handig als we wete wat je wel en niet gedaan hebt:p :)

jep, ook al via start gedaan, maar het werkt nog steeds niet en op google zag ik dat het wel kon met windows 98:)

nog suggesties???, zou tog moeten werken, het is een officiele demo

tzal wrs tog mijn OS zijn, op de agterkant van het "doosje" staat er operating system: windows 2000/xp, op het internet staat er nogtans ook 98, misschien vor de volgende versie dan..., nuja, ik koop hem tog niet: minimum 1.4 ghz:s ik heb maar 1.5 het zou tog nooit lekker lopen. dat zou een processor upgrade worden, alleen weet ik niet hoeveel mijn moederbord aankan:confused:

het is idd een nogal zwaar spel, ik heb hem nu gedownloadt. En op mijn pc (zie systeem) loopt ie vlot op 800x600 met de meeste opties op laag/ medium.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan