Splinter Cell Chaos Theory

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bogardan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2005
Berichten
3
Hallo,

Ik heb enkele dagen geleden Splinter Cell Chaos Theory gekocht.
Toen ik het spel had geïnstalleerd en begon met spelen, schokte het beeld enorm, er zat een lag op.
Mijn computer is redelijk nieuw en zou dit spel goed moeten aankunnen:
- 3 ghz processor
- 512 mb RAM
- Geforce 4 Aeolus 5700 LE VGA-kaart

Ik dacht dat het aan de driver van m'n VGA-kaart lag en dus heb ik de nieuwste versie gedownload. Nu gaat het spel al veel vlotter met praktisch geen lag, maar is er een ander probleem.
Wanneer ik een .mpg filmpje bekijk met Windows Media Player (10, de laatste versie, zo zegt hij zelf) is het beeld van m'n filmpje volledig gesolariseerd; de kleuren zijn volledig anders en de kwaliteit is veel slechter. Op Real Player en Quicktime lukt het wel om het filmpje mooi af te spelen.
De kwaliteit op Windows Media Player is erbarmelijk, dus heb ik maar weer m'n oude driver geïnstalleerd. Nu is het beeld van m'n filmpje weer in orde, maar schokt het beeld van Splinter Cell weer enorm.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Groeten
 
hmm..
klinkt vreemd.

heb je al geprobeerd een oudere versie van windows media player + de nieuwe drivers.

download anders kazaa lite codec pack, dan heb je een player die alles afspeeld, en je hebt dan wmp niet meer nodig.

ps. maak je geen zorgen, er zit geen spyware bij, en het heeft niks met kazaa te maken.

de link: http://www.codecguide.com/download_kl.htm
 
Ik heb geprobeerd een iets nieuwere, doch niet de allernieuwste versie van de driver te installeren.
Nu gaat het spel al wat vlotter en heeft Windows Media Player geen last.
Toch zal ik jouw raad eens opvolgen en een oudere versie van WMP samen met de laatste driver installeren. Alvast bedankt, ik hou jullie op de hoogte. :)
 
Ik heb geprobeerd een oudere versie van WMP te installeren met m'n nieuwste driver.
Nog steeds hetzelfde liedje. .MPEG bestanden worden heel slecht afgespeeld.
Het kan toch niet anders dan aan WMP liggen? Iemand nog een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Als het niet lukt blijf ik wel de oudere driver gebruiken, ik wil graag WMP behouden. Dan speel ik het spel wel op een lagere resolutie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan