Splinter Cell COOL ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

netspion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
3
splinter cell sucksssss!!!!

ik heb een xbox en ik heb splinter cell daarvoor gekocht en het is gewoon mega leem het is echt dom!!! trust me dont buy it!!!! it sucks!! ik ga er zelfs mijn xbox door verkopen dus...:confused: :confused: :confused:
 
Re: splinter cell sucksssss!!!!

Geplaatst door netspion
ik heb een xbox en ik heb splinter cell daarvoor gekocht en het is gewoon mega leem het is echt dom!!! trust me dont buy it!!!! it sucks!! ik ga er zelfs mijn xbox door verkopen dus...:confused: :confused: :confused:

En jij noemt je een spion?:rolleyes:
 
en de demo van splintercell is trouwens al uit voor de pc, bij bijvoorbeeld een bepaalde planet te downen.....>
Met een beetje redelijke pc zijn de fps zeer goed, maar je moet het maar hebben....:(
Moet namelijk ook nog een nieuwe videokaart.....
 
Laatst bewerkt:
Die demo is er al twee weken:D
Maar het hele spel moet wel lukken met mijn nieuwe systeempie:cool:
 
Weet het maar voor diegiene die het nog niet wisten, heeft alleen jammer genoeg problemen met een gf2 i.s.m. de nightvision......
 
Ach we zien wel. Hij komt ook op de cubus uit alleen dan met extra levels. K' denk dat ik die ga scoren

@ Netspion
Van welk genre hou je ?
 
Nope, helaas niet... :(
Een maat van me beweerde dat ie um aan kon komen....
Geeft ie me de cd blijkt het gewoon de demo te zijn:mad:
Helaas kan ik um op mijn systeem toch niet spelen :(
Maar achjah komt allemaal goed....
 
Ontvangen

Ik ontvang um nu via MSN:)
Ben benieuwd, 't zijn 3 cd's echt niet normaal :)

Maar achjah, tis volgens mij een super spel zeg :)
Ik heb nu een nieuw systeem dus dat moet gaan werken :)
 
Als ie op mijn pc kan haal ik hem daarop. T' spel is gemaakt met de unreal warfare engine dat betekend dat je je eigen levels kunt maken !!!!!. Het duurt vast niet lang of er zullen mods verschijnen.
 
Dat spel Rulezzzzzzz.....
Ik vind um echt super gaaf, tis wel rot (lees : vrij moeilijk) om te doen maar gewoon een superspel, grafisch vind ik het ook supervet :)
 
IK krijg m donderdag, 3 cd's ik hoop alleen dat ik ze goed kan kopieeren!! Ik doe het gewoon met Clone Cd dan zal ie het goed doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan