''Splinter cell double agent mp werkt niet meer''?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlueFox950

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Ik heb pas gelede double agent gekocht (2euro ofzo hahahah) en de single player werkt gewoon normaal hoewel hij op 2 punten zegt dat ik de minimum systeem eisen niet heb (bij filmpjes gaat ie iets langzamer) maar hij werkt dus wel gewoon

Maar als ik multiplayer opstart dan krijg je eerst het 'powered by unreal technologies' of zoiets, en daarna experience may change during online gameplay, en daarna sluit ie af en geeft vista de melding;

SPDA_mp.exe werkt niet meer

Ik heb al een patch gedownload, maar daarna gaf ie dezelfde melding, heeft iemand een idee?

Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al:

hoewel hij op 2 punten zegt dat ik de minimum systeem eisen niet heb

Nu vraag ik me alleen af welke 2 punten dat dan zijn.

Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al:

Nu vraag ik me alleen af welke 2 punten dat dan zijn.

Ik heb t weer ff opgezocht;

DirectX version: 10.0 (staat een kruisje achter, hoewel ik via dat spel de directx toch heb geupdate:confused:)

Driver version: 7860

Voor de rest is alles goed (en toch vind ik het raar dat SP het dan wel doet, als de direct x niet goed zou zijn, driver version heb ik geen idee wat dat betekent)

Zet de compatibiliteit van het spel eens op win xp sp2. Spel draait normaal op directx 9c en een driver update zou misschien ook nog wel iets willen uithalen.

Compabiliteit Window xp SP2, werkt niet

En dat drivers updaten, is dat wel een goed idee? ik heb wel eens gehoord dat het slecht is om die te updaten als alles het goed doet, want SCDA is het enigste spel waarmee ik last heb, zal ik niet meer problemen krijge met t updaten van de drivers?

Zo nee.. hoe doe ik dit?

Tja, de keus tot updaten is uiteraard aan jou. Maar je driver kan je vidnen op www.nvidea.com en je zal eerst de oude driver meoten verwijderen via configuratiescherm. Dan opnieuw opstarten en de neiwue driver installeren. Je beeld zal er dus even raar uit zien.

Driver installeren is niet moeilijk, gewoon stappen volgen die ik je gaf.

Dat soort programma's zijn leuk tot je daadwerkelijk de drivers wil gaan updaten. Mag je ineens gaan betalen.

Oke.. dan nog 1 laatste vraagje, kan ik die oude driver op een cd/dvd opslaan als backup voor het geval er iets mis gaat?

Wacht even, aangezien het multiplayer is, heb je we linternet?

EDIT:

Drivers updaten is het beste voor je computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan