Splinter cell graphics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een ati radeon 9800pro liggen, heeft een reparatie nodig van ongeveer 40 euro, zit wel een zalman koeling op :P

Sarvo, leg eens uit,
een reperatie van 40€ ?

Ja, er zit een dingetje los van de videokaart, toen deed ie het niet meer, is iets dat ik niet zelf kan solderen, vandaar... ik gok dat het laten doen ongeveer €40 kost.... ik heb niks meer aan die kaart.... halen = hebben

dus Rick kan beter een andere (nieuwe) kaart halen.
kijk ens rond, bv op tweakers.

Geplaatst door Franz
dus Rick kan beter een andere (nieuwe) kaart halen.
kijk ens rond, bv op tweakers.

Ja! Maar nieuw is beter, kan niet fout gaan! Op 2e hands dingen heb je wel eens pech dat ze rotzooi verkopen = *****kaart (bios vervalst, gemold met overklokken) en geld pleite.... daarom zeg ik, halen = hebben... kost niks, maar de reparatie is zeker goedkoper dan een nieuwe....

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Rick_Klein
Okee,

Welke videokaart is aan te raden?

Wat kost dat ongeveer?

Dan maar zo oplossen :)

Een beetje teveel van het goede, ik heb met die kaart nog FarCry gespeeld. En dan zou hij zeker de oudste SplinterCell niet kunnen draaien... lijkt me niet. Een nieuwe kaart kopen is wel een erg dure oplossing en is volgens mij niet nodig.

Geplaatst door KaY.NL

Een beetje teveel van het goede, ik heb met die kaart nog FarCry gespeeld. En dan zou hij zeker de oudste SplinterCell niet kunnen draaien... lijkt me niet. Een nieuwe kaart kopen is wel een erg dure oplossing en is volgens mij niet nodig.

Het gaat natuurlijk niet alleen om de videokaart, maar met een geforce fx5200 leunt een spel veel meer op de rest van je systeem, dus daar ben je ook nog eens afhankelijk van.

Geplaatst door Sarvo
Het gaat natuurlijk niet alleen om de videokaart, maar met een geforce fx5200 leunt een spel veel meer op de rest van je systeem, dus daar ben je ook nog eens afhankelijk van.

Dat is waar, maar de rest van het systeem is ook helemaal niet slecht. Volgens mij zou het theoretisch gezien makkelijk moeten kunnen.

welke directX versie gebruik je?
als je de nieuwste versie hebt(9-b) kan
het zijn dat SC daar niet goed mee overweg kan.

Geplaatst door Franz
welke directX versie gebruik je?
als je de nieuwste versie hebt(9-b) kan
het zijn dat SC daar niet goed mee overweg kan.

Volgens mij zijn we al bij 9.0c :)

Geplaatst door Sarvo

Volgens mij zijn we al bij 9.0c :)

klopt:o
maar geloof dat je met b ook al compabiliteitsproblemen
kan hebben met sommige(oudere) spellen:)

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Mijn oude quake draaide ook alleen met 8.0.. Zodra ik er 9.0 op gooi geeftie een fout. 9.0b netzo.. met 9.0c doetie het raar genoeg weer...

Ja, de rest van het systeem is gewoon goed.
GTA SA draait ook perfect.
En ik heb directX 9.0c

Nou.. dan ligt het dus niet aan je hardware maat. Check je software eens na.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan