Splinter Cell laat computer vast lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Berichten
389
hallo.

Als ik en tijdje splinter cell speel, zeg maar 10 minuten, dan reboot de computer spontaan.

Ik heb de nieuwste Directx (9) en ook de nieuweste video drivers.

Waar kan het aan liggen.

PS. heb sinds vandaag nieuwe videokaart, kan het daar aan liggen. Had eerder een tnt2 32 mb, en darmee kon ik geen SC spelen.

Owja... Mijn computer had de benchmark van 3dmark03 gewoon overleefd.
 
Laatst bewerkt:
A... dat spel word aangeraden met 512 geheugen nu stottert ie of niet???


B kdenk dat de oorzaak is dat er IETS te warm word en dat ie dan overnieuw BOOT!
 
Geplaatst door edwin1986
A... dat spel word aangeraden met 512 geheugen nu stottert ie of niet???


B kdenk dat de oorzaak is dat er IETS te warm word en dat ie dan overnieuw BOOT!

Minimaal 128 aangeraden 256

Maar wat kan er dan te warm worden???

het gebeurt nu trouwens ook bij het spelen van GTA:VC
 
Hoi,

Paar tips.....

Installeer Service Pack1(als dit nog niet is gedaan)
Downl. de nieuwste drivers voor je grafische kaart.
Kijk voor patches voor de betreffende spellen.

Grtzzz.
 
hmm... ik heb ff alles weggehaalt, en alles opnieuw geinstalleerd, nu doet GTAVC het wel weer normaal, mar bij SC geeft ie nu een foutmelding na een half uurtje, en daarna sluit ie SC af (niet de computer)

enneuh... ik heb geen sp1 want ik heb de "fckgw" serialcode van winxp :D:D:D

(ziek...ik ken die code uit m'n hoofd :S)
 
nu geeft ie bij UT2k3 ook al een foutmelding... ongfeveer dezelfde als bij SC:

UT2003 Build UT2003_Build_[2003-02-16_18.56]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1475 MHz with 255MB RAM
Video: RADEON 9500 (6343)

General protection fault!

History: UObject::processEvent <- (HudBDeathMatch DM-Antalus.HudBDeathMatch, Function Engine.HUD.PostRender) <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan