Splinter cell videokaart error ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetje33

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 aug 2002
Als ik splinter cell opstart krijg ik dit!

rarara.

General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

owja sorry:

Windows xp
Amd athlon xp 2000+
768mb mb sdram
Directx 9.0
geforce 2 mx 400 64 mb. videokaart

probleem.

Dit probleem is hier ook wel eens ophelpmij.nl verschenen,Alleen dan niet met splinter ceel maar met eeen ander spel.en dit zou/kunnen komen omdat je videokaart te laag is.

Ik had de zelfde foutmelding bij sc maar na het kopen van een videokaart van 128 mb werkt ie goed, dus ik denk echt dat je een nieuwe kaart moet aanschaffen en dat dan het probleem is opgelost.

:-)

is dat echt het probleem?

ik loop nu bij diverse games ( Splinter cell, James Bond) tegen het zelfde aan tijdens het spel en altijd op exact dezelfde plaats in de game loopt ie vast of start de computer opnieuw op. Ik heb de nieuwste video driver geinstalleerd en ik dacht dat mijn Pc wel wat hebben kon maar blijkbaar niet dus...
Amd 1900+, Ati Radeon 8500, 384 DDR Geheugen.

Ik ga in Mei een nieuwe PC aanschaffen maar betekend dit dan dat ik tot die tijd de games niet kan verder spellen? terwijl een maat van mij met een minder uitgebreide PC bijv. wel James Bond gewoon kan spellen?!

M@cD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan