Splinter cell werkt niet!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeikoF

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2002
Berichten
92
Hallo Allemaal

Splinter cell werkt niet als ik hem opstart krijg ik deze melding: General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::primeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

En ik heb al helemaal geen verstand van in de .ini files rommelen dus alsjeblieft help me.............

(Ik heb hem al gepatched maar dat helpt ook niet......:-(
 
Zou je de volgende keer wat minder uitroeptekens willen gebruiken? Eentje is genoeg hoor, dankjewel.

Vertel eens wat meer over je systeem, en welke drivers en welk besturingssysteem je gebruikt, anders kunnen we niet veel.
 
Ik heb een amd 1000 mhz op windows xp met 192 mb geheugen en een 32 mb videokaart (expert 2000 van ati die moet voldoende zijn volgens de specificaties op de hoes) ik heb van elke kaart de laatste drivers en heb net heel windows weer opnieuw geinstalleerd.
 
hij is al gepatched ik heb besloten om morgen maar een nieuwe 3d kaart te gaan halen en wat geheugen er in te gooien (was ik al van plan) maar misschien is het probleem daarmee ook opgelost in de tussentijd blijf ik doorzoeken naar de oorzaak...
 
Zorg dan gelijk voor de laatste driver voor de videokaart. Deze zijn meestal wel te vinden op de site van de fabrikant en anders is tweakers.net (onder meuktracker) een hele handige...
 
Ik heb bij splinter cell render fouten (ook met patch 1.1). Wanneer er een lamp achter een muur verdwijnt zie je de lamp nog steeds vaag door de muur heen. Dit is met alle "lichtgevenden" onderdelen zo in splinter cell. Ik heb een ATI 9700Pro. Weet iemand een oplossing? En zijn er meer met dit probleem?
 
Hey Seikof! ik heb exact hetzelfde probleem als jou. ik krijg ook de foutmelding. ik ken nog iemand die het ook heeft. en die heeft net als ik een geforce 2 mx 400. jij toevallig ook? anyway, als je de oplossing hebt. post hem ff. als ik erachter ben laat ik 't ook ff hore. msl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan