cacciatore
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 sep 2004
Ik heb SplinterCell geinstalleerd {deel 1} en tijdens het spelen in trainingmode valt het spel weg en start Windows opnieuw op.
Dat heb ik ieders keer als ik SplinterCell speel.
Ik heb 2 jaar geleden het spel al gespeeld en toen waren er helemaal geen problemen.
Andere games zoals DTM 2 / Need For Speed Underground spelen bij mij perfect en hebben geen problemen.
Ik had wel 2 jaar geleden een ander grafische kaart { Geforce 2 asus 32 MB} en nu heb ik een : geforce 4 4800ti 128 MB asus met de nieuwste driver van Nvidia.
En ik had vroeger windows Millenium en nu heb ik Windows XP professial.
En ik heb trouwens de europese Patch gedownload voor SplinterCell { 1.1 }
Ik heb ook van alles geprobeerd bij beeldscherm configuratie en heb alles op LOW gezet maar hij blijft wegvallen.
Waar zou het aan kunnen liggen dat probleem ???????
Dat heb ik ieders keer als ik SplinterCell speel.
Ik heb 2 jaar geleden het spel al gespeeld en toen waren er helemaal geen problemen.
Andere games zoals DTM 2 / Need For Speed Underground spelen bij mij perfect en hebben geen problemen.
Ik had wel 2 jaar geleden een ander grafische kaart { Geforce 2 asus 32 MB} en nu heb ik een : geforce 4 4800ti 128 MB asus met de nieuwste driver van Nvidia.
En ik had vroeger windows Millenium en nu heb ik Windows XP professial.
En ik heb trouwens de europese Patch gedownload voor SplinterCell { 1.1 }
Ik heb ook van alles geprobeerd bij beeldscherm configuratie en heb alles op LOW gezet maar hij blijft wegvallen.
Waar zou het aan kunnen liggen dat probleem ???????
Laatst bewerkt: