Splintercell of Metal gear solid 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verboom

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Ik heb splintercell op de PC maar is het dan wel waard om Metal Gear 2 op de PC te kopen ???

Het zijn 2 totaal verschillende spellen. Bij Splinter Cell gaat het meer om stealth. MGS is toch meer actie :)

Duss jullie zeggen dat ik Metal Gear gewoon moet gaan kopen. Maar volgens mij heeft Metal Gear Solid 2 vet weinig levels en gaat het vervelen of zit ik er naast ?

Geplaatst door Verboom
Duss jullie zeggen dat ik Metal Gear gewoon moet gaan kopen. Maar volgens mij heeft Metal Gear Solid 2 vet weinig levels en gaat het vervelen of zit ik er naast ?

Gewoon beide kopen.

MGS2 is niet verdeeld in levels. Ik vind dat je hem zeker moet kopen. Blijft een top game :)

MGS 1 was op de psx een topper op de pc een stuk minder (tja dat krijg je als M$ hem uitbrengt). MGS 2 is nie zo supper (niet dat ik hem al helemaal heb uitgespeeld maar toch als je 6 uur al op de helft bent is het niet zon supper spel). Ik zou voor Splinter cell gaan.

maar hij zei al.

Maare hij zei al dat hij die had. Maar ik zou zeker mgs2 kopen, alleen je hebt hem zo uitgespeeld, (ik heb er 14 uur over gedaan op easy dan he jongens) maar die verhalen zijn zo lang. Dat is een groot nadeel vind ik.

Geplaatst door Dolfhin
MGS 1 was op de psx een topper op de pc een stuk minder (tja dat krijg je als M$ hem uitbrengt). MGS 2 is nie zo supper (niet dat ik hem al helemaal heb uitgespeeld maar toch als je 6 uur al op de helft bent is het niet zon supper spel). Ik zou voor Splinter cell gaan.

In 6 uur doe ik hem helemaal :D

Splinter Cell vind ik anders ook niet echt moeilijk. Het irritante bij MGS2 zijn die codec gesprekken en het niet echt spannende verhaal.

Ik kijk uit naar MGS 3 :) Release datum staat op 31 dec 2004.

Geplaatst door Saviola

In 6 uur doe ik hem helemaal :D
!!!! dan skip je de filmpjes?

Geplaatst door Saviola

Splinter Cell vind ik anders ook niet echt moeilijk. Het irritante bij MGS2 zijn die codec gesprekken en het niet echt spannende verhaal.

Ik juist wel. k'heb hem op de cubus en ben er nog maar net mee begonnen (heb hem al 4 maanden maar jah...) en moet nu 2 bewakers uitschakkellen en daarna een commendant gijzellen dat lukt me nie zo snel

Geplaatst door Saviola

Ik kijk uit naar MGS 3 :) Release datum staat op 31 dec 2004.

Goh wat aardig van konami hebben we die game toch nog in 2004 :)

Geplaatst door Dolfhin

!!!! dan skip je de filmpjes?

De codec gesprekken wel ja. M'n record op de tanker staat op 20 minuten.

Geplaatst door Dolfhin

Ik juist wel. k'heb hem op de cubus en ben er nog maar net mee begonnen (heb hem al 4 maanden maar jah...) en moet nu 2 bewakers uitschakkellen en daarna een commendant gijzellen dat lukt me nie zo snel

Sommige stukken zijn best lastig. Ik ga ook maar weer eens verder waar ik bebleven was, denk ik.

Geplaatst door Dolfhin

Goh wat aardig van konami hebben we die game toch nog in 2004 :)

Ik had die trailer gezien van de E3. Ik blij omdat er stond dat ie in 2004 zou komen. Komt ie ook, maar op 31 december. Wat was ik pissig toen ik dat las :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan