Splintercell Pandorra Tomorrow

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenbaan

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2003
Berichten
140
Hoi,

Kheb eindelijk Splintercell 2 "gekocht" via bittorrent. Heb nu 4 cd's op harde schijf die allemaal bestaan uit bestanden als ims-spta.001/002/003 ims-sptb.001 ims-sptc.sfv enzzz enzz. Wat moet ik hier mee kan ik die gewoon branden en installeren???

Tnx!
 
meestal moet je zulke bestanden nog uitpakken met winrar. En dan komen er meestal een bin/cue of iets dergelijks uit. Winrar installeren en dan het eerste bestand aanklikken en openen met winrar
 
Kan alleen het eerste bestand uitpakken door winrar op te starten en dan het bestand uit te pakken, als ie dan naar de volgende gaat zegt ie dat het bestand al bestaat en of je het wil overschrijven... maar heb nu idd 1 bestand met bin-extentie van 818mb, zou op zich wel kunnen

bedankt alvast
 
Volgende probleem: Als ik de 2 bestanden (bin en cue) op cd wil branden zijn deze 800mb. En past niet op cd van 700 (nee, héhé) Duz wat moet ik daar mee? Als ik er met Virtual CD een VC van maak, en 'm daarna open krijgen ik gewoon die 2 bestanden en geen autorun van setup of iets dergelijks (wat ik eigenlijk verw8e)
 
Gewoon met nero de image branden en als het goed is past het dan wel!
 
hij doettuuuut

:thumb: Goed bezig!!

dat cue bestand lijkt maar 1kb maar as je 't als image brand issie idd groter !

superbedankt. dit wordt vééét
 
Ff voor de duidelijkheid: cue bestand "verwijst" naar het iso bestand. Ik zeg het maar ff, verklaard ook die verschil in de grootte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan