splintercell vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
ik heb dus Plintercell binne gehaald (altans van de 3 cd's de 1ste) okey maar nou is ht een zit bestand (700 mb circa) nou stond er ergens in winrar iets zodat hij al die dingen die ingepakt waren ging uitpakken naar een map nou open ik die map en nou staat er een file die heet '' SC1.mdf'' staan er 2 van in maar die eene is 815 mb en de andere 1 kb, maar hij is spaans...nou zag ik ook ergens in die map iets met alcohol120 moet ik het daar mee openen ofzo of wat moet ik doen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
ok

Okidoki,

Nou cd1 kan ik openen met deamontool ofzo (daar maak ik een mount van ofzo) Maar als hij vraagt naar cd2, dan moet ik zeker cd1 umounten en dan cd2 mounten ? of gaat dit niet lukken ?

Geplaatst door game-master
ik heb dus Plintercell binne gehaald (altans van de 3 cd's de 1ste) okey maar nou is ht een zit bestand (700 mb circa) nou stond er ergens in winrar iets zodat hij al die dingen die ingepakt waren ging uitpakken naar een map nou open ik die map en nou staat er een file die heet '' SC1.mdf'' staan er 2 van in maar die eene is 815 mb en de andere 1 kb, maar hij is spaans...nou zag ik ook ergens in die map iets met alcohol120 moet ik het daar mee openen ofzo of wat moet ik doen ?

Nog een biertje? :rolleyes:

Ik bedoel te zeggen: typ aub wat duidelijker. Ik moest et wel 2x nalezen voordat ik wist wat er bedoeld werd.

Re: ok

Okidoki,

Nou cd1 kan ik openen met deamontool ofzo (daar maak ik een mount van ofzo) Maar als hij vraagt naar cd2, dan moet ik zeker cd1 umounten en dan cd2 mounten ? of gaat dit niet lukken ?
Ik zou zeggen: probeer 't 's ...

Je kan ook 2 virtuele schijven bij deamon maken, heb je geen probleem! :thumb:

gelukt

Okey ;) dat is gelukt geinstalleerd, maar nou druk ik op het icoontje en dan heb ik een kleine resolutie dan gaat hij naar een hogere resolutie...En dan schakeld mijn beelscherm over naar slaap stand :( hoe komt dit ? hoe los ik dit op ?

btw

Btw, nog eens gedaan, enne op de achtergrond hoor ik gewoon het spel draaien alleen hij gaat zeg maar op slaapstand :( iets te maken met resolutie ofzo ?

Zet de standby-functie van je monitor es uit. Speel je em niet in een te hoge resolutie dat je monitor et niet trekt?

:S

Uh,. Waar ziten die opties, ik rotzooi daar niet zoveel mooi :cool: , maar ik zal zelf eerst effe kijken

nee

Waar ik dacht waar het was, staat het niet. dus pls zeg waar

Re: nee

Waar ik dacht waar het was, staat het niet. dus pls zeg waar

Ow, je weet toch wat de maximale resolutie is dat je monitor aan kan? Nou, kijk dus bij de graphics van het spel of daar de reso niet hoger staat ingesteld dan je monitor aankan. Easy as that. :)

Uhm ja maar ik komt niet eens in het menu van het spel zodra hij naar een hogere resolutie gaat dan schakeld mijn beeldscherm uit lol... maar als ik RECHTERMUIKNOPdoe > eigenschappen>Instellingen staat er daar 1024x768. misschien dat je hier at mee kunt

Moet je ff zien bij je Beeldscherm-instellingen in het Configuratiescherm. Het heet iets in de trend van Energiebeheer onder tabblad Schermbeveiliging. Althans, in Win98.

Bij mij staat er als ik naar start>configuratie scherm>energiebeheer>slaapstand uitschakelen die stond al neit ingevuld... en nu ?

Driver van je videokaart up-to-date? Welke versie?
DirectX9.0b er op staan?

Welke windows versie? WinME?

ik heb

Ik heb nvidea g-force 5200, of hij up to date is wet ik niet zeker,. en welke versie ik van directX heb was volgens mij 9.0a

Re: ik heb

Ik heb nvidea g-force 5200, of hij up to date is wet ik niet zeker,. en welke versie ik van directX heb was volgens mij 9.0a

Updaten dus.

yup nvidea geupdate, alleen kan nergens op die site vinden waar ik directxb kan downen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan