splintercell vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.
okey

heb videokaarty upgedate maar nog steeds hetzelfd probleem gaat nu de direct xb downlaoden:(

Ja, heb ook directx9.0b erop nu. en nog werkt het niet moet ik misschien de resolutie lager zetten op het beeldscherm ?

Het is echt nit te filmen hij doet helemaal geen kl*te,. hbe de orginele ook geprobeerd en die werkt ook niet :mad: Muurhond heb je nog een ideetje ?:)

okey

Eh ik heb het volgende gevonden:

Q: When I start the game the monitor goes into power saving mode, what can I do?
A1: Update your monitor driver. Look at the website of your monitor's manufacturer to get the latest update.
A2: If the problem persists, add the following lines in the SplinterCell.ini file, in the D3DDrv.D3DRenderDevice section:
OverrideDesktopRefreshRate=true
DesiredRefreshRate=60

Waar kun je zien wat voor monitor je hebt om hem te updaten? en wat bedoelen ze met A2 ?

okey

.ini, uhm wat is je email want via helpmij gaat dit niet lukken.

quote: uhm ik kan een .ini bestand helemaal niet vinden in dat spel, of is .ini de startup ?:cool:

Re: okey

Geplaatst door game-master
.ini, uhm wat is je email want via helpmij gaat dit niet lukken.

quote: uhm ik kan een .ini bestand helemaal niet vinden in dat spel, of is .ini de startup ?:cool:

Zip die .ini. Doe em als zip als bijlage.

Splintercell.ini staat in de /system-folder.

Lol er stond geen .ini achter maar ik zag het al aan het soort bestand. Maar het is al opgelsot ik moet 2 zinnen adden aan dat ini bestand maar echt bedankt voor je hulp toppie :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan