splintercell

Status
Niet open voor verdere reacties.

jedilord

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Als ik splintercell wil spelen krijg ik bagger graphics.
Bij de minimale systeem eisen staat dat de videokaart min. 32 mb moet hebben. Dat heb ik ook.

Kan iemand mij helpen?

tip: zet even je systeeminformatie erbij, op deze manier valt er weinig te helen

op mijn pentium 133 had ik ook een 32mb videokaart, maar ik denk niet dat splinter cell daarop zal draaien

groet

charley

Geplaatst door Charley
tip: zet even je systeeminformatie erbij, op deze manier valt er weinig te helen

op mijn pentium 133 had ik ook een 32mb videokaart, maar ik denk niet dat splinter cell daarop zal draaien

groet

charley

:D

Tja, ik denk dat charley gelijk heeft, of je meot ffies nieuwe drivers voor je videokaart dloaden en directx 9.0

Zet de resolutie lager. Er staat wel dat de videokaart minimaal 32mb aan geheugen moet hebben, maar verwacht er niet veel van.

Een snellere videokaart kopen is een beter optie. Zo valt er toch niet veel aan te doen.

Geplaatst door Muurhond
Zet de resolutie lager. Er staat wel dat de videokaart minimaal 32mb aan geheugen moet hebben, maar verwacht er niet veel van.

Een snellere videokaart kopen is een beter optie. Zo valt er toch niet veel aan te doen.

Ligt er natuurlijk aan wat hij onder "bagger graphics" verstaat.....

nou volgens mij is dat wel vrij laag voor splinter cell

ik weet niet precies wat jij onder bagger graphics verstaat, maar ik kan je vertellen dat het met jou specs niet echt optimaal zal draaien

Geplaatst door jedilord
hier zijn mijn systeemeisen

amd 900 mhz
256 sdram
32 mb video

Wat voor videokaart heb je? Een TNT2 en een Geforce 2 Ultra hebben allebei 32 Mb geheugen, maar er zit wel een geweldig verschil in prestatie tussen die twee

Zoals ik al vaker heb gezegd, en zo meteen ff in mijn handtekening ga zetten: voor je een vraag stelt --> kijk eerst in de readme, dat scheelt een hoop geleuter. :D

Want die Matrox van jou wordt NIET ondersteund door Splinter Cell, dus geen wonder dat het er niet uit ziet:

Splinter Cell supports the following graphic cards
- Nvidia GeForce2 Ti/Ultra/Pro/GTS/MX400/MX
- Nvidia GeForce3 family
- Nvidia GeForce4 family
- ATI Radeon 8500/9000/9500/9700
- Matrox Parhelia

Dus: upgraden naar een betere kaart is de enige oplossing! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan