Splitsen groep in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Kun je in Outlook 2010 een groep splitsen?
Dat wil zeggen de helft van die adressen in een andere groep overzetten?
En dan natuurlijk zonder ze 1 voor 1 te moeten copiëren!

Bij voorbaat dank.

En met groep bedoel je Distributielijst?

Bedankt voor je reactie

In Outlook kunnen groepen worden gemaakt van contactpersonen. Die groepen worden dan opgeslagen onder een verzamelnaam.
Zo kan ik 1 mail verzenden naar een aantal mensen tegelijk.
Ik weet niet zeker maar misschien heette dat vóór Office10 wel distributielijst.

Laatst bewerkt:
Dat heet in 2003 inderdaad een Distributielijst. En die zijn volgens mij niet (en groepen ook niet) snel te splitsen, anders dan een nieuwe groep aanmaken, en daar de leden stuk voor stuk aan toe te voegen. In 2003 kon je een distributielijst nog wel exporteren en importeren, maar dat zie ik nu ook niet meer.
Overigens is het niet de bedoeling om berichtjes te quooten en al helemaal niet als dat niet nodig is. Dus graag de overbodige quoot uit je berichtje verwijderen, en niet meer doen :)

OK! Ik zal niet meer onnodig quoten. Sorry.
Wel bedankt voor je antwoord. Dat betekent dus veel werk.

Waarschijnlijk wel. Je kunt nog proberen om het adresboek te importeren in Access of Excel, maar ik weet zo niet of je dan ook de groepen meekrijgt. En vermoedelijk kun je het proces wel programmeren, al heb ik dat nog niet geprobeerd.

Ik heb van alles geprobeerd, maar geen enkele optie werkte, dus.......zal wel niet kunnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan