spng_redir

Status
Niet open voor verdere reacties.

James007

Meubilair
Lid geworden
7 jan 2005
Hoi hoi!

Als ik in het MSN Messenger hoofdscherm met knopje aanklik om naar mijn postvak in te gaan, opent zich een kladblok-document met de naam spng_redir en met de inhoud: zie bijlage volgend bericht

Maar ik weet dat het zich eigenlijk in mijn browser zou moeten openen, en dan stuurt hij me door naar mijn postvak in. Ik heb het bestand al proberen te zoeken, maar ik vind het niet op mijn pc. Normaal zou je zeggen, even aan de browser toewijzen via openen met... maar dat gaat natuurlijk niet he...

James:)

Laatst bewerkt:
De extensie zou normaal html moeten zijn, maar anders zie je de code niet...

Bijlagen

Worden html en htm bestanden nog wel met je browser geopend?

Ga even naar verkenner en dan naar extra->mapopties->bestandtypen. Zoek daar even onder extenties HTM en HTML. Kijk even of deze nog wel met de browser worden geopend en niet in kladblok.

Succes.

Geplaatst door rve123
Ga even naar verkenner en dan naar extra->mapopties->bestandtypen. Zoek daar even onder extenties HTM en HTML. Kijk even of deze nog wel met de browser worden geopend en niet in kladblok.
Me no dummy he...;) :p

Ik was anders wel heel de tijd in de veronderstelling dat ze dat wel deden. 'K bent even gaan controleren en ze openden in WORD??? Snap je dat nou???

Het bestand spng_redir wordt blijkbaar door messenger zelf aangemaakt in een temp-map en wordt nadat ik idd de extensie html terug met Firefox heb geassocieerd, weer netjes in de FF-browser geopent.

Dankje rve;)

Geplaatst door James007
Ik was anders wel heel de tijd in de veronderstelling dat ze dat wel deden. 'K bent even gaan controleren en ze openden in WORD??? Snap je dat nou???
Nee dat snap ik niet, maar het is een computer dus je weet het nooit:p Waarschijnlijk heb je per ongeluk ergens op geklikt of de extentie HTML aan Word toegekent.

Ik ben blij dat het is opgelost:) en graag gedaan.

Volgens mij heeft de laatste Firefox-installatie de bestandsassociatie html <--> firefox niet gemaakt...:(
Dan maar ff handmatig he...:D

Nogmaals bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan