SPOED Kloon instellingen ATI Mobility

• Onderwerp starter Onderwerp starter reul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

reul

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Op het moment is er in de zaal hiernaast een powerpoint presentatie bezig, op een HP laptop met "een" Ati Mobility kaart erin.

Echter wil het mij, alsmede de presentator, niet lukken om de scherminstellingen zo terug te zetten dat de beamer een kloon is van het gewone laptopscherm.

Iemand tips?

Geplaatst door T.J.Coenraads
waarschijnlijk in de laptop even de scherminstelling terug zetten naar 600 x 800

Teun

Helaas heb ik al geprobeerd, er is wel beeld op de beamer, maar op dit moment is het een uitbreiding van het laptopburoblad, en dus niet een exacte kloon.

In je ati kaart kun je aangeven dat je beeldscherm een beamer is.
beeld herkenning dacht ik.

Geplaatst door puppie
In je ati kaart kun je aangeven dat je beeldscherm een beamer is.
beeld herkenning dacht ik.

Maar dat is niet het probleem, het probleem is dat ik hem niet als kloon kan instellen, terwijl hij op dit moment als "2e buroblad" oid is ingesteld.

gebruik je een s-video kabel.
staat die wel aan in je bios.

Geplaatst door puppie
gebruik je een s-video kabel.
staat die wel aan in je bios.

Nee een normale VGA (monitor kabel).

Er is dus WEL beeld op de beamer, alleen is dit beeld geen kloon, maar een uitbreiding van het buroblad.

dan moet je toch naar je beeldscherm adapter daar staan twee schermpjes nummer twee is dan jou beamer en daar zul je de instellingen goed ban moeten zetten.
vinkje weg bij uitbreiding van bureaublad..

Geplaatst door puppie
dan moet je toch naar je beeldscherm adapter daar staan twee schermpjes nummer twee is dan jou beamer en daar zul je de instellingen goed ban moeten zetten.
vinkje weg bij uitbreiding van bureaublad..

Zodra ik dat vinkje weg doe, schakelt hij de weergave richting beamer uit, wanneer ik de weergave weer activeer (het zogenaamde "koppelen"), staat er automatisch weer een vinkje bij uitbreiding van bureaublad....

helaas ik heb mijn trucendoos leeg.
Bij mij kan ik dat vinkje namelijk wel uitzetten.
heb een acer laptop met ook en ati kaart.
Laptop is nu vier weken oud.

Ik zou je graag verder willen helpen maar.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan