Spoed: Wifi installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Beste mensen,

ik heb een USB adapter van TP-LINK - TL-WN821N.

Hij werkt niet op mijn nieuwe computer met Win10 64-bit (oude had Vista).

Ik zie hier wel wat downloads, maar als computeranalfabeet weet ik niet hoe hiermee om te gaan. Iemand die mij dat makkelijk kan uitleggen?

Ik heb al wat gedownload, maar krijg dan slechts 3 files, de extensies zijn:

.cat
.inf
.sys

Ik had een exe-bestand verwacht.
Wat te doen?

Dank!

Dank voor je snelle antwoord! Wat een fijn forum is dit toch.

Ik ben bezig bestanden over te zetten van Vista naar Win10, wilde dit met Easy Transfer doen, maar dat bestaat niet meer...

Mag ik je af en toe wat vragen stellen? Of liever per mail?

Anyway, wat is een slimme manier om bestanden over te zetten? Documenten en zo zal nog wel lukken via externe harde schijf, ik maar me vooral zorgen over outlook-accounts en favorieten.

Dank voor je snelle antwoord! Wat een fijn forum is dit toch.

Ik ben bezig bestanden over te zetten van Vista naar Win10, wilde dit met Easy Transfer doen, maar dat bestaat niet meer...

Mag ik je af en toe wat vragen stellen? Of liever per mail?

Anyway, wat is een slimme manier om bestanden over te zetten? Documenten en zo zal nog wel lukken via externe harde schijf, ik maar me vooral zorgen over outlook-accounts en favorieten.

Favorieten? Als je de bladwijzers van je browser soms bedoelt: Firefox - Chrome - Internet Explorer

Outlook-accounts? Als je Outlook.com gebruikt is alles natuurlijk gewoon online te vinden, gebruik je MS Office Outlook dan is dit allicht wat.

Succes! :thumb:

Installatieprogramma kun je bij http://www.realtek.com/ ophalen.
Vul in in het zoekveldje: RTL8192cu en klik op Go die er naast staat, en klik bij de dan getoonde download-links voor RTL8192CU (Software)
Download daar de installer, die overigens officieel niet verder gaat dan Windows 8. Evt. in Compatibiliteitsmodus draaien als de installatie vindt dat je de verkeerde versie Windows hebt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan