spoed windows xp prof start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleurenvlieg

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
50
Als ik mn systeem opstart kryg ik de volgende melding :

Schijfleesfout druk ctrl+alt+del om opnieuw te starten

Alleen als ik dat doe blijft die steeds hangen daarop.

Vlakvoor dat dit allemaal begon had ik adware scan gedaan, daana wou ik nod scan doen, toen kreeg ik een melding nod is damage wat al raar was , dus ik dagt ik start wel ff opnieuw op , en toen begon de elende. ik zit nu met een pc die geen windows meer opstart, kan iemand me helpen ik heb dit nog nooit meegemaakt Alvast bedankt.
 
Kun je opstarten in veilige modus? of komt de pc niet zover?

Zo ja, heeft AdAware een "undo"?
Anders een systeem herstel, naar vorige herstelpunt, en dan weer normaal starten.
 
Op 1 of andere reden start die nu weer op hijs alleen nu lang bezig met een schijfcontrole. (schijfcontrole duurde tussen de 5 en 10 minuuten )ht lijkt erop dat adware een zwaare fout heeft achtergelaaten ,

weer trug op me eigen pc ff voor de duidelijkheid Ik kon egt heelemaal niks kreeg alleen steeds een melding te zien met daarop Schijfleesfout druk ctrl+alt+del om opnieuw te starten (zoon half uur last van gehad), kon alleen in bios komen. kweet niet of ht mogelijk is om via je bios in veilig modes op te starten is ? mischien handig voor de toekomst als weer zoon gevalletje zich voor doet.

bedankt voor ht snelle reageren
 
Laatst bewerkt:
adaware maakt echt geen fouten hoor.
niet zo dat de pc niet start.
er zal iets meer aan de hand zijn met die pc.
je kan een diagnostic disk downloaden en de harddisk testen.
lijk er op dat daar iets niet helemaal gezond meer is.
 
helaas windows is overleden , en me hdd is tog zeker niet kapot binnekort maar nieuwe windows erop zetten eenigste oplossing:(
 
ff snel een vraag nog hierover wet iemand of ik nie windows kan repareren met een instalatiecd ?



Viel weinig aan te repareren ik kheb nu maar windows prof 64bit er tydelijk op ,ff kijken hoe ht bevalt .
 
Laatst bewerkt:
hallo

ik heb een oplossing voor je
gebruik de programma hiren's bootcd 93

via hem kan je alles regelen
partitie maken-formateran-alles........bestanden terug hebben.........noem maar op

http://www.hiren.info/pages/bootcd


succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan