• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

sponsorboek vereniging

Status
Niet open voor verdere reacties.

toontje69

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2015
Hoi ik ben Toontje,

En ik ben bezig met een sponsorboek maken in excel maar loop nu vast op een paar vraagjes en ideeen in uitvoering. Eerlijk gezegd kom ik tot zo ver maar verder ben ik een leek m.b.t. koppelingen e.d..

Mijn vragen staan in het Rode tabblad en hebben betrekking tot de volgende tabbladen.

De Groene en de beide Rode,

Wie o wie zou mij kunnen helpen hiermee,

Alvast bedankt voor de moeite, zoals eenieder zien kan doe ikz elf al best veel met excel maar de laatste loodjes wegen het zwaarst.

Alvast dank Toontje,

Ben bereikbaar op mijn gmail adres indien wenselijk: toontje1969@gmail.com
en thuis mail: tonhoeben@home.nl

P.s. bestand is te groot om te uploaden, hoe nu

Downloadlink: https://we.tl/gdmdA6pEGs

Misschien is het goed als je ook meteen je bankrekeningnummer en de pincode hier plaatst... :shocked:

Maak je bestand zo klein als voor het beantwoorden van je vraag nodig is.
Desnoods maak je er een xlsb bestadn van of in uiterste nood een zip-bestand.

Zet je vragen in ieder geval hier in het forum en niet alleen in het bestand.

Begin dus de eerste loodjes goed te leggen.

sponsorboek

Vraag:

Hoe kan ik en krijg ik dit tabblad "Overzicht boekjaar"
automatisch gevuld. Dit snap ik dus echt niet hoe ik dit voor elkaar
moet krijgen en hoop dan ook op hulp van 3e.....

Wat zou ik graag willen zien:

klantnr, naam sponsor, factuurnr., factuurdatum en factuur bedrag zou ik graag automatisch gevuld willen zien.
* kan dit rechtstreeks vanuit aanmaken factuur ( nieuw )

* De rest zou ik dan handmatig in willen vullen, ter controle!

* Verder zou ik heel graag willen zien dat ik bij aanmaken factuur en of offerte er automatisch factuurnr. en of offerte nr. word gegenereerd welke ik dus daarna meteen wegschrijf naar dit blad.

En weer handmatig kan opslaan in een zelf aangemaakte map.

------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is het enige maar hierin ben ik een leek en op op deze wijze hoop ik op wat steun vanuit dit forum. Misschien wil iemand hier ook wel gebruik van maken dan kan het vrijblijvend gebruikt worden. Geen moeite mee, vrijheid blijheid.

Groetjes Ton H.

P.s. het bestand isook gezipt te groot helaas

sponsorboek

Dank je gast0660,

Je was me net voor. nu maar hopen dat iemand mij verder kan helpen met inrichting.

Beste mensen,

Heb helaas maar weinig bericht gehad en derhalve niet naar wens geholpen,
hoop dan ook alsnog via deze oproep op wat extra hulp uit onverwachte hoek.

Het gaat mij om het volgende; Ik kan al best goed overweg met excel maar dan wel tot zekere hoogte.
Betreft programmeer deel etc. wordt het voor mij al meteen wat ingewikkelder als ook moeilijk.

Heb met dit schrijven meteen goed nu een xlsb bestand gemaakt zodat het mogelijk is dit te posten
en om zodoende eerder als ook hulp te krijgen.

het gaat mij om de volgende zaken.

* zou graag automatisch factuur nummering willen maar weet niet hoe
* zou graag automatisch factuur als ook offerte op willen kunnen slaan.
* zou graag automatisch per factuur de info verwerkt willen hebben / boeken: klantnr.,klant, factuurnr., fact.datum, fact. bedrag, openstaand, voldaan.

De rest zou ik eigenlijk wel zelf moeten kunnen maar bovenstaande is mij teveel en gaat mij boven mijn pet :o

Hoop dan ook dat er nu wel iemand bereid is mij goed te helpen,

Dank je alvast,

Gr. TonBekijk bijlage Sponsorcommissie.xlsb

Oh ja had vorige poost per ongeluk op gereed gezet en wist niet hoe terug te zetten, maar staat nu hopelijk weer een beetje vooraan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan