Spontaan een extra partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghismoo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2013
Berichten
2
Hallo,

Vandaag kwam ik erachter dat er spontaan een extra partitie (Q) op mijn laptop staat. Ook was er een programma (Q nog iets) op mijn laptop die ik er zelf nooit op heb gezet. Eveneens had ik last van ongewenste reclame popups.
Dat programmaatje Q nog iets, heb ik er meteen afgegooid en mijn prullenbak geleegd. Nu heb ik die pop ups niet meer, maar die vreemde partitie staat er nog steeds en kan ik niet benaderen of verwijderen. Enig idee wat te doen?

Bedankt alvast!
 
Je zult een Office 2010 Starter versie hebben.
Die 'installeert' een virtuele drive.
Office 2010 Starter Virtual (Q:) drive

Tijs
 
Ok, & dan ben ik daar niet helemaal zeker van: Alhoewel onwaarschijnlijk, kan het gebeuren dat een rootkit zich nestelt in een door Windows niet gepartitioneerd gedeelte. EOF
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aha, ik heb inderdaad office 2010 starter. Dan is die extra partitie er kennelijk altijd al geweest, maar is die mij nooit opgevallen. Ik ondervind verder ook geen problemen meer op dit moment. Bedankt! Probleem opgelost!
 
Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan