Spontaan geen wifi meer :(( op mijn iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Tot nu toe een heel blije Iphone gebruiker geweest, totdat gisteravond spontaan mijn wifi-verbinding niet meer beschikbaar is.
Ik zie wel een verbinding met de router, maar bij bv geen ip adres staan. Mijn mannetje heeft een Itouch maar geen probleem. Dus het is niet de router.
Ik had een programmaatje geinstalleerd, en dat is denk ik de boosdoender , er weer af gegooid en het hele forum doorgelezen, maar helaas.
Ik heb ook geen mogelijkheid tot de optie, Vergeet dit netwerk. Wel raar allemaal, wie helpt

Probeer je iPhone eens te rebooten dmv eerst de homeknop EN de aan/uit knop op je iPhone tegelijk in te drukken en vasthouden tot hij VANZELF uitgaat.
Vasthouden van de 2 knoppen moet ongeveer 7 a 10 seconden duren voordat hij helemaal uit is.
Na ongeveer een halve minuut je iPhone weer aanzetten en wachten tot het apple-symbool klaar is met configureren,dit kan best een tijdje duren.
Ligt eraan hoeveel GB aan muziek,apps e.d. je op de iPhone hebt staan.

Dus niet wanhopig worden als het apple-symbool 2 of 3 minuten blijft draaien,gewoon ff wachten tot hij klaar is voor gebruik. ;)
Misschien helpt dit..

Mocht je nog geen wi-fi verbinding hebben,dan kun je de router eens 15 seconde uit het stopcontact halen en daarna weer in steken.
Na enkele minuten zou je wi-fi verbinding weer tot stand moeten komen.

Helpt dit nog niet,dan zou ik eens proberen om je router-beveiliging even op "geen beveiliging" te zetten om te kijken of je dan wel met je iPhone op het wi-fi net kan komen.
Daarna natuurlijk niet vergeten om je beveiliging weer terug te zetten op WPA / WPA2 of in ieder geval op de beveiliging wat je voorheen gebruikte.

Mag ik je ook vragen om welke applicatie/programma het gaat waarna wi-fi het niet meer deed?

Succes!

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik vrees dat ik dat allemaal heb gedaan. Ik las inmiddels op het apple forum van helaas meerdere mensen die dit probleem ook hebben gehad en de iphone, net als ik inmiddels, hebben teruggebracht ter reparatie. Waarschijnlijk is de wifi-chip kapot :(
Ik weet helaas de naam van het programmaatje niet meer, maar het was japans en ik zou er :):D:rolleyes::p oftewel smilies in mijn berichten mee kunnen zetten.

mvgr.Marianne

Nou,dan hoop ik maar voor je dat ze deze chip snel vernieuwen voor je.

Veel succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan