blokwind
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Bij een aantal van de volgende akties gaat mijn pc spontaan een herstart maken met een systeem scan op fouten en een melding dat zich een ernstige fout heeft voorgedaan.
Branden van DVD's van avi bestanden met Nero 6.
Scannen op virussen met de online scanmodule van Norton / Bij de anti-virus software van Norton op de pc stop de scan spontaan maar gaat de pc niet uit.
Een scan met SpyBot Search&Destroy zorgt ook voor het herstarten en de ernstige fout melding.
AdAware komt er wel "doorheen" en de VX2 software is niet gevonden.
W32.SQLExp.Worm removal tool van Symantec vind ook niets.
De antispyware sw van MS komt ook zonder problemen tot de conclusie dat er geen spyware aanwezig is.
De Stinger (McAfee) zorgt voor een spontane herstart en foutmelding.
Soms bij het branden van een audio cd vanuit mp3 bestanden.
Verdere specificaties;
AMD XP 2200+
1,81 Ghz
512 mb
Als ik de boven genoemde zaken niet doe dan kan de pc dagen achtereen aanstaan zonder problemen.
Alvast zeer bedankt voor de tips.
Groet,
Marcel
Branden van DVD's van avi bestanden met Nero 6.
Scannen op virussen met de online scanmodule van Norton / Bij de anti-virus software van Norton op de pc stop de scan spontaan maar gaat de pc niet uit.
Een scan met SpyBot Search&Destroy zorgt ook voor het herstarten en de ernstige fout melding.
AdAware komt er wel "doorheen" en de VX2 software is niet gevonden.
W32.SQLExp.Worm removal tool van Symantec vind ook niets.
De antispyware sw van MS komt ook zonder problemen tot de conclusie dat er geen spyware aanwezig is.
De Stinger (McAfee) zorgt voor een spontane herstart en foutmelding.
Soms bij het branden van een audio cd vanuit mp3 bestanden.
Verdere specificaties;
AMD XP 2200+
1,81 Ghz
512 mb
Als ik de boven genoemde zaken niet doe dan kan de pc dagen achtereen aanstaan zonder problemen.
Alvast zeer bedankt voor de tips.
Groet,
Marcel