Spontane verbinding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BANDIT123

Inventaris
Lid geworden
2 mrt 2004
Heb hier een eenvoudig systeem klaar voor een kennis Er bij aangesloten een ADSL Speetouch Usb modem en zonder een Gebruikers naam of wachtwoord kan ik zo het Internet op

Iemand enig idee???

staat hij niet op automatisch verbinding maken

Nee Besturing is Win 98 en software van de modem staat erop , en er is niets ingevult. Ook automaties verbinden is niet aange vinkt.

haalt ie het niet uit de cashe?

Zo niet heb je nog een andere verbinding draaien. Zonder ww en gebruikers naam gaat dat echt niet werken hoor. Krijg je rechts onderin nog wel twee monitortjes te zien?

Laatst bewerkt:
Het is een schone installatie . Bij het inpluggen op de USB Krijg ik spontaan verbinding met internet.

Is dat modem getweakt?

En hoe zie! je dat je verbinding hebt en maakt!!

Bij het inpluggen op de USB Krijg ik spontaan verbinding met internet. Dat merkte ik omdat ik op Explorer drukte en gelijk verbinding had en dat Microsoft scherm voor mijn neus getovert kreeg?!!

Kan dat microsoftscherm er niet staan omdat je windows update automatisch hebt staan? Heb je wel geprobeerd of je een andere pagina kon krijgen? BV Helpmij.nl?

Dat je microsoft krijgt vind ik niet echt heel raar, maar als je andere pagina's krijgt wel.

Vanaf begin : Telefoon aansluiting /splitter/ADSL-modem en telefoon op de goede manier aan gesloten , computer starten erna de modem inpluggen op de USB aansluiting krijg dan via icoon te zien dat hij is aangesloten.
Wanneer ik dan op Explorer klik gaat het naar de Microsoft scherm (en ja automatische update staat aan), maar kan ook naar Helpmij wat ik nu doe.
Blijf ik dit heel vreemd vinden.
Ga deze machine zo brengen en eens kijken wat er dan gebeurt bij hem.
Laat weten wat de UITKOMST is, ben benieuwd.

raar is wel maar normaal moet je login/wachtwoord ingeven
anders werkt gewoon niet

heb je een format gedaan,of alles weergezet met ghost of andere

wat staat er bij inbelnetwerk daar zou dacht ik u adsl moeten staan
en zo de login ook moeten weervinden

O, je hebt hem op je eigen modem aangesloten? Die is als het goed is al helemaal geconfigureerd. Dan verbaast het me eigenlijk niet dat hij het gelijk doet.

Ik neem aan dat hij bij die kennis van jou, waar het modem neem ik aan nog nooit geconfigureerd is niet direct werkt.

Het gaat om een USB modem, dit moet eerst inbellen er valt dus niet aan het mdoem in te stellen zoals bij een ethernet modem. (zover ik weet)

na een beetje terug te blikken in de tijd
zal ik harmen_666 gelijk moeten geven

Geplaatst door Tanja1968
O, je hebt hem op je eigen modem aangesloten? Die is als het goed is al helemaal geconfigureerd. Dan verbaast het me eigenlijk niet dat hij het gelijk doet.

Ik neem aan dat hij bij die kennis van jou, waar het modem neem ik aan nog nooit geconfigureerd is niet direct werkt.

Nee dat heb ik niet!!!Het is gewoon gedaan met de modem van die kennis!!
Dus totaal los van de installatie van mezelf. Ga er zo heen dus ben benieuwd??

DE hele hap bij kennis aangesloten ,en daar moest ik wel alle gegevens invullen .
Morgen maar eens bij mijn zoon wat meet apparatuur halen,om te kijken wat er allemaal op mijn lijntje zit????

Je hoeft niet met alle usb modems in te bellen.

Is er sprake van dezelfde provider ?

Bij jou is de lijn al geactiveerd en de andere lijn zal wellicht voor het eerst contact maken maar toch wel een beetje merkwaardig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan