spookmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

pslijper

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2001
hallo,

Kom net van kennisje vandaan en die zat met volgende probleempje ...
Als zij haar mail wil verzenden en ontvangen m.b.v windows mail ( vista ) krijgt zij 'n foutmelding heel verhaal o.a over taakverzoek en weet ik veel wat nog meer maar ....
Essentie zit hier in ben ik al achter gekomen 'r word geprobeerd 1 mailtje te verzenden vanuit de uitbox die er NIET is !!!!
( vandaar mijn titel )

Wie weet raad ??

groetjes wout

Doe eens een gedegen virusscan en spywarescan.
Firewall aanwezig?

alle 3 gedaan ... leverd niks op ... tijd geleden heeft ze gerommeld met aanvraag een van haar vriendinnen als contact persoon bij wlm toetevoegen toen is het aldus haar gebeurd.
Tevens zag ik in haar postuit map 'n 2e postuit map zitten welke ik verwijderd heb.

Verwijder eens het email account.
Maak deze na een herstart opnieuw aan.
Er zal niets gebeuren met de bewaarde mails en het adresboek.

Verwijder WLM geheel.
Download de laatste versie en installeer die.

Is het dan over?

ha paul

thx voor mee denken :)
Laptopje waar het om gaat ga ik maandag ophalen dan probeer ik het uit en laat weten of het 'n oplossing is.

pr weekend

Misschien ook eens kijken bij mijn antwoord op een eerder probleem in dit forum. Kijk even bij "Mail verstuur probleem" van Tietske123 een bericht van 13 augustus. En het allereerste antwoord van 31 juli "Ik kan niet mailen met Windows mail"
Echt de oplossing helpt. Precies geschikt voor spookmails waar WindowsMail veel problemen mee heeft.

Succes Rob: thumb:

Laatst bewerkt:
recht boven was optie ....
in plaats van alle mail weergeven stond het op enkel gelezen mail weergeven :o

te simpel en daardoor niet gezien .....

thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan