sporder.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

douanita

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2000
bij het aanzetten van mijn computer krijg ik de melding dat sporder.dll niet geopend kan worden, dit moet opnieuw geinstalleerd worden, mijn vraag is wat moet opnieuw geinstalleerd worden??

Dit is meestal makkelijk op te lossen door het missende dll-bestandje te downloaden en in de map 'windows/system' te zetten (of system32 voor WindowsXP)

het beste is deze site: http://www.dynamiclink.nl/frames/dllindex.htm en klik in het linkervenster op 'dll files S'.
Zoek nu in het rechtervenster de 'sporder.dll' op en klik hierop. Het bestandje wordt nu gedownload.
Met knippen/plakken zet je hem vervolgens in de system-map.

Start de PC nu opnieuw op en kijk of de melding nu wegblijft...

Hoe goed Ron het ook bedoel, toch zou ik dit niet doen, doe wat crash zegt, het heeft waarschijnlijk te maken met Spyware die neit volledig is verwijderd.
Plaats eerst maar die log en kijk wat de experst ervan zeggen.
Dan wordt het zo opgelost.

Geplaatst door jjw
Hoe goed Ron het ook bedoel, toch zou ik dit niet doen, doe wat crash zegt, het heeft waarschijnlijk te maken met Spyware die neit volledig is verwijderd.
Plaats eerst maar die log en kijk wat de experst ervan zeggen.
Dan wordt het zo opgelost.

Ik zie niets dat Crash zegt? Maar ik heb wel gezien op internet dat het zowel spyware als gewone software kan betreffen. Ik zou inderdaad maar even een log plaatsen in dit topic. Lees wel eerst even dit door :)

Mijn excuus, ik zat niet op te letten, ik bedoelde J-Koelman, ik zal geen namen meer verwisselen.
Ik zelf had net een topic met crash voor mijzelf, vandaar de verwarring.
:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan