Spore loopt vast (ook)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ynick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ynick

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Jah hier hetzelfde probleem als hiervoor.. maar voordat ik het spel opstart krijg ik de melding dat ik windows vista service pack 1 moet installeren.. en dat ik een nieuwere videodriver moet installeren.. nu heb ik geen kennis van nieuwe drivers enzo.. dus zou iemand mij kunnen zeggen welke driver ik nodig heb en of het zou helpen om het service pack te installeren?

Ohjah mijn computer is een Sony vaio VGN-FE41S met een NVidia Geforce Go 7600 GPU videokaart

en mijn specs zijn veel hoger dan het benodigde dus daar aan zal het niet liggen..

mvg en bvd Ynick

Laatst bewerkt:
Allereerst natuurlijk sp1 installeren, daar word neem ik aan niet voor niets om gevraagd.

Videokaart drivers vind je op de site van de fabrikant van de laptop of op Nvidea.com. Bij die laatste goed opletten dat je de GO versie selecteerd.

En kijk voor de grap ook even op www.canirunit.com om zeer zeker te weten dat het spel gaat draaien.

ik heb op de site van vaio de laatste videodriver geinstalleerd.. hetzelfde probleem nog..

en ik heb het al op canirunit gedaan en mijn specs zijn beduidend hoger dan nodig..

uhm jah dan maar servicepack 1 installeren.. denk ik

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan