Spore loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
132
ik heb spore en spore griezelig en grappig orgineel ik heb ze laats op men laptop met vista er op geinstaleert na elkaar voor ik de instalatie van griezelig en grapppig kon op starten moets ik een patch downloaden dat heeft hij gedaan en heb ik hem geinstaleert maar nu ik spore wil op starten krijg ik eerst een zwart scherm maar dan vliegt hij eruit en zegt vista spore reageert niet meer er word naar een oplossing gezocht?:(

heeft iemand een idee hoe ik spore kan laten ik probeer nu opnieuw instaleren als het helpt zal ik het wel melden in dit forum:thumb:
 
Hoi,

Wat zijn je laptop specificaties?
Is het een orgineel spel of gedownload?
 
wat zijn je specificaties

- moederboard
- Ram geheugen
- Videokaart
- Processor
 
ik heb beide spellen officieel
Processor

Processor
AMD Turion

Frequentie
2 GHz

Geheugen

Harddisk
320 GB

Snelheid
5400 rpm

Optisch station
DVD-RW

Cardreader

Werkgeheugen
4 GB DDR2 RAM

Grafisch

Scherm
N.v.t.

Schermgrootte
17"

Touchscreen

Resolutie (max)
1440 x 900

VGA-kaart
ATI Radeon HD 3650

Geheugen
512 MB
 
Je systeem moet in principe voldoen. Misschien is die patch wel corrupt of niet goed! Heb je ze ook zonder die patch proberen te installeren? Of misschien een andere patch proberen.
 
ook gote kans dat je kast te warm word,
je kunt het met wat extra koeling proberen,
eventueel de zijkant van je kast eruit?
 
Dat ie te warm wordt zou kunnen, Alleen de zijkant eraf halen bij een laptop gaat lastig:p
 
o, sorry betreft dit een laptop,
dan is de kans op een warmte probleem nog groter,
je kunt overwegen een nieuwe koeler in te bouwen op bijv, je processor
 
ik heb het verder niet geprobeert en heb spore er al afgegooit dus jullie hoeven niet meer te reageren op deze vraag
 
ik heb het verder niet geprobeert en heb spore er al afgegooit dus jullie hoeven niet meer te reageren op deze vraag

Ok, zou je even op vraag is opgelost willen drukken hier rechts onderin :) ??

Bedankt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan