Spore "Werkt niet meer"

Status
Niet open voor verdere reacties.

paradisemaster

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2006
Hallo

Ik heb sinds 4 september spore in mijn bezit en met veel plezier gespeeld tot op nu dan.
Het probleem zit zo, Ik zit nu in de Space age (voor dit onderdeel gebeurde er nooit iets) Tijdens het vliegen door de ruimte valt het spel uit. Ik word terug naar windows geleid en krijg een foutmelding met daarin: "spore werkt niet meer, windows zoekt naar een oplossing voor het probleem" (oplossing wordt natuurlijk niet gevonden) en het spel wordt prompt afgesloten. Deze uitvallings practijken nemen sterk toe naarmate het spel vorderde tot op het punt nu, waar ik de klok gelijk kan zetten op 9 seconden speeltijd voordat het uitvalt. En dit is alleen in de space age, alle andere phases draaien probleemloos, editors en sporepedia draaien ook zonder gedoe.
Ik het spel al helemaal ge-deinstalleerd en weer geherinstallerd en hervat op hetzelfde level, een nieuw spel begonnen, doorgespeeld en in de space age verder gegaan om alleen maar weer de uitval tegen te komen. De problemen zijn precies hetzelfde en nog steeds niet opgelost.

Zouden jullie hier een oplossing voor weten?
Ik draai het spel op een Acer Laptop Aspire 6920
Intel Pentium Dual Core 2ghz
Nvidia Geforce 9500M
4GB Ram
Windows vista

Spore

ik heb er ook last van, ik draai hem op een Q6600, frontside ge oc' t van 266 naar 400 Mhz, op een p5E, 3870x2 en 4G 800 Mhz geheugen. Maar het is van EA een bekend iets, heeft elk spel van ze in deze categorie.Simcity societies draait ook nog steeds maar tot om en nabij de 50000 inwoners. Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Over 1,5 jaar en 8 updates zal het ongeveer goed zijn, maar dan speel ik uiteraard al lang weer iets anders. En het maakt volgens mij echt niets uit of het een originele game is of een illegale, de andere games deden deze fout ook origineel en illegaal

Toch wel erg jammer, want elke game is wel vreselijk leuk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan