spore werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsaro

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
ik heb sinds kort SPORE alleen als ik hem installeer komt er telkens crc fout C:\ Program Files (x86)\Spore_Audio2.package doesn't match the file in the setup's .cab file er hebben hier meer mensen last van maar niemand heeft een antwoord. en ik zou het wel graag willen spelen anders zonden van 't geld . ik heb hem al een keer gewisseld en dat hielp niet.

groetjes matsaro

Ik heb gehoord dat meer mensen daar last van hebben, probeer eens alle Securety spul af te sluiten zoals AVG, Windows Defender, Norton en al de andere troep.
Probeer eens:thumb:

Dat heb ik gedaan alleen krijg nog steeds de zelfde melding maar toch bedankt.

Hallo Matsaro, Probeer eens een CD-Repair te doen, ik heb zelf ook eens zoiets gehad met GTA:SA voor de pc, toen heb ik een CD-Repair gedaan en toen werkte hij weer, Maak wel een backup, er zijn wel CD-Repair programmatjes op het internet ik kan er zo 1 niet zo even bedenken maar er zijn er genoeg ;)

Hoi Matsaro,

Probeer is all de bestanden van Spore van de DVD naar je hardeschijf te kopiëren en plakken. Na dat rechter muis knop op de setup.exe (ik gok naar de bestand naam) en uitvoeren als administrator.

Kijk of hij ook daar mij blijft hangen.

Groeten,
Rick

dit heb ik allebij geprobeerd en beide werkte niet :( maar toch weer bedankt.

groetjes matsaro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan