@ Orian:
Thx!
hij is gelukkig nog in conceptfase, juist om dit soort dingen te verbeteren.
-Engels moet ik inderdaad nog even naar laten kijken.
-Algemene Voorwaarden is in mijn scherm goed, maar zal dat vanavond opschuiven naar links, wellicht dat dat iets helpt
-Dat appeltje klopt ook, heb het nu gehost via apple, maar moet nog, net zoals de domeinnaam verandert worden: sportmassage-thomas.nl
-tapen weet ik nog niet, lastig om daar een prijs voor te maken, is vooral een service.
-stiekem heb ik geen foto van mij in 'actie' maar wil de mensen een indruk geven wie aan ze gaat zitten

-prpadeutics moet propadeutics zijn => volgens mij propedeuse in het engels
Thx voor je feedback, hier kan ik wat mee! Ga vanavond meteen verder hiermee.
En tof dat je het het professioneel uit vindt zien.
Kan je trouwens de text op de voorpagina in 1 keer lezen of moet je naar beneden scrollen?
Meer reacties zijn uitermate welkom. Zit nog in de conceptfase dus ikga ervan uit dat ik dingen over het hoofd heb gezien.
@ Raymond Boss:
Het lettertye bedoel je?
Ja, ik ben het daar met je eens in sommige stukken, maar ik wil niet met vershillende lettertypes werken en wil nog wel een beetje vlot overkomen.
Een gastenboek wordt hem sowieso niet, vind ik niet betrouwbaar.
Referenties, hoe zou je deze willen zien? Ik heb wel een idee maar ik ben benieuwd hoe jij hier tegenaan kijkt..
Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. Verder 2 posts samengevoegd tot 1. [/edit]
.