Spotify geeft bij starten slechts klein schermpje 'Failed loading skin'. Verder niks.
Heb al flink gezocht op internet naar zelfde problemen.
Veel gelezen, allemaal Engels.
Heel ingewikkelde slierten posts, waar maar geen eind aan lijkt te komen.
Geen oplossingen gezien (of overheen gelezen)?
Wie heeft ideeën?
Ik ben erg onthand ineens, want gebruik Spotify voor dansochtenden.
Svp geen links neerpletteren, met diezelfde slierten posts, met zoiets van 'kijk hier eens', want dat is meer van hetzelfde en heb ik dan niks aan.
Ik heb ook al (één van de vele suggesties gelezen) pc gereset naar 10 maart, omdat er onlangs een upgrade is geweest van Spotify.
Het vreemde is, dat Spotify op mijn -ook geupgrade- laptop (nog) geen problemen geeft.
(NB: ik kan via de Spotify-webplayer wel van alles zien en in mijn account komen, maar vandaaruit niet in het 'gewone scherm'.
Heb al flink gezocht op internet naar zelfde problemen.
Veel gelezen, allemaal Engels.
Heel ingewikkelde slierten posts, waar maar geen eind aan lijkt te komen.
Geen oplossingen gezien (of overheen gelezen)?
Wie heeft ideeën?
Ik ben erg onthand ineens, want gebruik Spotify voor dansochtenden.
Svp geen links neerpletteren, met diezelfde slierten posts, met zoiets van 'kijk hier eens', want dat is meer van hetzelfde en heb ik dan niks aan.

Ik heb ook al (één van de vele suggesties gelezen) pc gereset naar 10 maart, omdat er onlangs een upgrade is geweest van Spotify.
Het vreemde is, dat Spotify op mijn -ook geupgrade- laptop (nog) geen problemen geeft.
(NB: ik kan via de Spotify-webplayer wel van alles zien en in mijn account komen, maar vandaaruit niet in het 'gewone scherm'.