Spotify geeft bij starten slechts schermpje 'Failed loading skin'

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Spotify geeft bij starten slechts klein schermpje 'Failed loading skin'. Verder niks.

Heb al flink gezocht op internet naar zelfde problemen.
Veel gelezen, allemaal Engels.
Heel ingewikkelde slierten posts, waar maar geen eind aan lijkt te komen.
Geen oplossingen gezien (of overheen gelezen)?

Wie heeft ideeën?

Ik ben erg onthand ineens, want gebruik Spotify voor dansochtenden.

Svp geen links neerpletteren, met diezelfde slierten posts, met zoiets van 'kijk hier eens', want dat is meer van hetzelfde en heb ik dan niks aan. :cool:

Ik heb ook al (één van de vele suggesties gelezen) pc gereset naar 10 maart, omdat er onlangs een upgrade is geweest van Spotify.
Het vreemde is, dat Spotify op mijn -ook geupgrade- laptop (nog) geen problemen geeft.

(NB: ik kan via de Spotify-webplayer wel van alles zien en in mijn account komen, maar vandaaruit niet in het 'gewone scherm'.

Ik heb ‘m geherinstalleerd (waarvan ik op grond van wat ik las op internet de stellige indruk kreeg, dat dit niet zou helpen) naar een voorgaande (9-12-2014) versie en nu heb ik het scherm weer.

Ben wel benieuwd, wat er gebeurt, als de nieuwe update van onlangs zich weer aandient.

Kun je die evt. weigeren trouwens? Om het probleem te voorkomen?

Heb e.e.a. reeds gevraagd aan ondersteuningsafdeling Spotify, maar nog geen reactie gehad.
Even afwachten wat er gaat gebeuren.

Het probleem is weg.

Spotify-helpdesk vorige week: "Doordat er een compleet nieuwe versie van Spotify is uitgebracht zijn er inderdaad een aantal problemen naar voren gekomen die eerder niet zijn waargenomen. Hier wordt natuurlijk aan gewerkt en er zal ook een update komen, deze wordt normaal gesproken vanzelf geinstalleerd. Het kan zijn dat als je je PC eens opnieuw opstart en Spotify weer opent dat de update dan al is geinstalleerd".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan