Spotify muziek beluisteren op mobiel

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Kan iemand me uitleggen hoe ik muziek kan beluisteren op mijn mobiel via Spotify? Ik heb geen premium en weet dat ik niet offline kan luisteren. Maar als ik thuis ben en mijn telefoon aanheb, dan heb ik uiteraard automatisch internet, tenzij mijn wifi uitstaat. Nu had ik gisteren geprobeerd om een plaat te beluisteren, maar als ik spotify open en op de plaat klik die ik wil horen, gebeurt er niets. Wat doe ik fout?

Volgens mij (niet 100% zeker), is het niet mogelijk via je mobiel een bepaald nummer te luisteren als je geen premium hebt.
Volgens mij kan je alleen op speel afspeellijst drukken en dan Next + vorige nummers doen, dus niet een specifieke opzoeken.

(Correct me if i'm wrong)

Op je pc een afspeellijst maken. Die kun je vervolgens wel beluisteren op je mobiel.

Dat heb ik gedaan. Mijn afspeellijst is ook compleet te vinden op mijn telefoon. En nog kan ik geen plaat afspelen.

Hier ook geen premium en het werkt gewoon op Android. Krijg je een foutmelding te zien of iets dergelijks?

Nee, helemaal niets. Als ik op de plaat druk die ik wil horen, gebeurt er helemaal niets, geen foutmelding niets.

Het is nog steeds niet opgelost. Kan niemand me verder helpen?

Al geprobeerd om de app opnieuw te installeren?
T klinkt wel alsof je geen internet op het moment hebt dat je een nummer wilt afspelen, alleen normaal zou je daar dacht ik een melding oid van krijgen.

Als ik geen internet heb krijg ik inderdaad een melding. Maar meestal heb ik gewoon internet en dan doet die het ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan