Spotify openen of deinstaleren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenie0007

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2012
Hallo,

Na ik denk, een mislukte update van Spotify wil het programma niet meer opstarten of deinstaleren....

Als ik het programma probeer te openen krijg ik deze melding: Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen.
Als ik Spotify probeer te deinstaleren krijg ik deze melding: U bent niet gemachtigd om Spotify te deinstaleren, neem contact op met de systeembeheerder.

Aan verdere toegangs en rechten problemen kan het niet liggen. Ik ben beheerder en heb gecheckt dat ik al deze rechten heb.

Iemand een oplossing?

Laatst bewerkt:
probeer eens revouninstaller te downloaden op http://revouninstaller.com/ en dan te verwijderen. hij voert de deinstallatie wel uit maar hij verwijderd dan niks. en revo uninstaller heeft van te voren alles gezocht wat van spotify is dus zo kan het eraf

Bedankt voor je antwoord maar helaas.. Dit werkt ook niet:

'De lopende de-installatie van het programma is mislukt! Mogelijk een foutieve de-installatie opdracht!'

Iemand een andere oplossing misschien?

Opstarten in veilige modus en dan proberen te verwijden?

Spotify wel uitzetten als je wilt deinstallen
Het eigen uninstall programma - onder de knop Start-> alle programmas->spotify
via revo-uninstaller - maar dat heb je al gedaan
via ccleaner - gereedschap

sxxs

Bedankt voor jullie tips, maar het mocht niet baten.... Ik krijg het programma er gewoon niet af.
Ook heb ik Spotify opnieuw gedownload en proberen te installeren maar dan krijg ik weer dezelfde melding:

Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen.

Iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan