Spotnet gebruikersnaam en wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

RosyRose

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Berichten
2
Gisteren Spotnet gedownload. Prima programma, heb hele dag gewerkt met het programma. Maar nu ineens vandaag krijg ik de melding: Gebruikersnaam en wachtwoord onjuist.
Nu heb ik Ziggo, en ik heb het hele internet afgespeurd. Alle mogelijke dingen zoals quicket.nl of adres anders etc al geprobeerd. Het gekke is, als ik het invoer duurt het echt even voordat ie die melding geeft. Maar als ik bv een fout wachtwoord invoer, geeft ie méteen een melding dat het niet goed is.

Al met al kan ik er niet meer in. Weet iemand aan oplossing?

Gebruikersnaam en wachtwoord zijn 100% juist namelijk.

Groetjes,
Saar
 
heb je wel een usenet account? zo ja, gewoon mailen naar ziggo en het probleem uitleggen. desnoods een 'wachtwoord vergeten' veld invullen, want als jij zeker weet dat de gebr naam en ww goed zijn, dan moet het aan de provider liggen.
 
Het ligt niet aan de provider. Die heb ik al gebeld.

Het is iets met teveel connections. Dat geeft ie aan.
 
je kan bij serverinstellingen in je downloadprogramma aangeven hoeveel connecties je wilt gebruiken. zorg ervoor dat je niet aan het download bent als je spotnet opent, want die gebruikt ook je usenet om de spots te downloaden. in spotnet zelf kan je bij de serverinstellingen ook het aantal verbindingen selecteren. doe hier gewoon voor de zekerheid het minimale (1-3).

mocht dit ook niet werken kan je een alternatief proberen (bijvoorbeeld spotlite) om te kijken of het aan je server ligt of aan het programma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan