Spotnet werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tlips

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2011
Berichten
112
Hallo lezer,
Sinds enige dagen werkt spotnet niet meer. Jammer, een fijne client.
Ik gebruik deze reader voor free.xsusenet.com en dat ging altijd vlekkeloos.
Zijn er veranderingen die ik gemist heb?
Graag je reactie en alvast bedankt.
Tune
 
Spotnet volledig verwijderen en opnieuw installeren. Denk daarbij ook (en vooral) aan de data in de verborgen map "program data" op c:\
verwijderen en opnieuw installeren van .NET framework 4 in Windows wil ook nog wel eens helpen.

Mocht het echt niet meer lukken, er is altijd nog Spotweb, de web-based versie van spotnet.....
 
Helaas meld je niet wat er niet werkt, krijg je een melding of wat gaat er fout?
 
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Spotnet heb ik verwijderd, Probleem blijft.
046 2014-11-06 20.43.jpg045 2014-11-06 20.43.jpg
Geen idee,waarom het niet lukt, Er is geen nieuwe software geïnstalleerd, geen virusmelding o.i.d.
Graag suggesties.
Alvast bedankt voor meedenken.
Tune
 
Bij XS Usenet moet je iedere maand inloggen in je account om deze weer opnieuw te activeren. Het gratis account wordt namelijk om de 30 dagen op pauze gezet.

Je krijgt hier ook een e-mail over, zie hieronder:

Your account has been paused!

XS Usenet Free accounts need to be renewed on a monthly basis. Our free 1Mbit package is and always will be free of commitment and charge. To keep our system clean and give motivated users a chance to profit from our specials, XS Usenet will pause your account every 30 days.

You can log on to our control panel at:
https://my.xsusenet.com

Consider our specials and upgrade to premium Usenet & VPN at a discounted rate. If you wish to extend your free account, simply click on "No Thanks" and your account will resume service as usual.
 
Zie antwoord van mijn voorganger, dit heeft inderdaad niks met Spotnet te maken maar met je Usenetprovider ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan